czwartek, 3 września 2015

Grante Sok z owoców Granatu i winogron - OPINIA

Zapraszam na opinię o soku z owoców Granatu i winogron, jaki otrzymałam od firmy Grante.




Zacznę od smaku, który mi nie przypadł do gustu, ale syn pił z taką ochotą, że na stałe zagości w moim domu. Smak ma dla mnie cierpki a ja osobiście wolę słodkie, ale kwestia gustu J.


Sok jest w 100% sokiem z owoców. Nie zawiera ani wody, ani ulepszaczy. Dla mnie to ogromna zaleta, ponieważ jest zdrowy i bezpieczny dla dzieci.

Opakowanie to szklana butelka, która bez problemu mieści się w lodówce.

Według mnie jest to bomba witaminowa, a witaminek nigdy za wiele. Sykowi smakuje, pije z ochotą i polecam.








Zalety:
·      100% soku.
·      Bez dodatku wody i ulepszaczy.
·      Bomba witaminowa.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10 
oceniane pod synka nie pode mnie







Serdecznie zapraszam na stronę Grante.

15 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska3 września 2015 07:47

    Muszę spróbować moja córcia niejadek więć witaminek brakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba będzie spróbować :) Może akurat przypadnie nam do gusty zwłaszcza że jest zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Potyrała3 września 2015 15:11

    Jeśli synkowi smakuje niech pije na zdrówko, może i moim dzieciakom zasmakuje...

    OdpowiedzUsuń
  4. O tak jeśli soki to tylko prawdziwe, a nie jakieś mieszane z wodą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro naturalny to musi być bez ulepszaczy smaku i myślę,że taki by mi zasmakował.Idealny na ugaszenie pragnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Granat mało znany ale bardzo zdrowy a na dodatek : Podnosi testosteron o nawet 24 proc.
    Naukowcy z Uniwersytetu Królowej Małgorzaty w Edynburgu przeprowadzili testy. Przebadano 60 osób, każdej z nich dano do wypicia sok z granatu. Obok poprawienia krążenia krwi, zmniejszenia ciśnienia krwi zanotowano wzrost poziomu testosteronu o średnio 24 proc. W przypadku pań granat wyraźnie podnosi popęd seksualny. Robi wrażenie :)
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  7. coś na miarę domowego soku,dosłodzić zawsze troche można niektórzy dodają stewię na poprawe smaku

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż ślinka cieknie. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pyszności, już go czuję w mojej herbatce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. faktycznie ma cierpki smak ale nam posmakowal nawet synek pil go ze smakiem kwetia gustu jak sama stwierdzilas ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. taką bombe to ja lubię :D choc powiem szczerze, że nie kosztowałam jeszcze owocu granatu

    OdpowiedzUsuń
  12. uwielbiamy grante, ten też dok z resztą uważam za bombę witaminową

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam takie soki. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń