wtorek, 15 września 2015

Góralka Kapcie męskie odkryte welurowe ciemny brąz - OPINIA

Zapraszam na opinię o kapciach męskich odkrytych, welurowych, ciemny brąz, jakie otrzymałam od sklepu Góralka.





Kapcie są wykonane ze skóry naturalnej i pokryte welurem, sprawia to, że są bardzo miłe w dotyku.

Powierzchnia pod stopą jest profilowana, dość twarda. Mąż mówi, że dzięki temu są idealne, bardzo wygodne, ma wrażenie, że noga w nich odpoczywa po ciężkim dniu w pracy.

Jakość wykonania na najwyższym poziomie. Są w wielu miejscach szyte, a na podeszwie dodatkowo klejone, sprawia to, że są solidne.

Kolejny duży plus to fakt, że nawet podczas dużych upałów stopa się nie poci.

Wizualnie mężowi się bardzo podobają. Stwierdził, że są męskie a nie jak w większości albo dziadkowe, albo młodzieżowe.

Mąż twierdzi, że są wygodne, męskie, nie do porównania z tymi „sklepowo - bazarowymi” i solidne, zdecydowanie warte zakupu.











Zalety:
·      Solidne.
·      Męskie.
·      Szyte i klejone.
·      Wyprofilowane pod stopą.
·      Twarde.
·      Stopa się nie poci.
·      Wygodne.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Góralka oraz na FB.



Kapcie męskie odkryte welurowe ciemny brąz znajdziecie TU.




Kochani mam dla Was rabat do sklepu Góralka.


- rabat 10% na wszystkie produkty w sklepie goralka.net (poza kosztami przesyłki) 
- kod rabatowy: anka8661 - kod należy wpisać w trakcie składania zamówienia w pierwszym kroku w polu KUPONY.
- rabat jest ważny do 31 stycznia 2016 włącznie.


Ponadto mamy darmową przesyłkę za zamówienia o łącznej wartości produktów od 120 zł dla płatności z góry lub 150 zł dla płatności przy odbiorze (tylko na terenie Polski).

17 komentarzy:

  1. Fajne akurat idealne na prezent

    OdpowiedzUsuń
  2. super :) ale wizualnie mi się nie podobają :)
    Mogłaś pokazać zdjęcie na nodze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mojemu się podobają, ale do wyboru różne fasony, a zdjęcie na nodze nie chciało wyjść jakieś ciemnie strasznie dlatego odpuściłam :)

      Usuń
  3. Fajne dobrze że z naturalnej skóry takie są najlepsze!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre kapcie to podstawa, solidnie wykonane posłużą dłużej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladnie wygladaja napewno wygodne sa bo to widac ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. fajniutkie :) coś dla mojego mężusia :)
    Kochani i widzę rabacik. Najlepiej zebrać kilka znajomych i razem zamówić by koszt dostawy wynosił 0 :) ale jest jeszcze czas. A jaki prezent gwiazdkowy jest najlepszy? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie się prezentują :) dobry pomysł na prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zapewne są wygodne,mój mąż niestety bez klapek ani rusz :/ a do kapci ciężko jego przekonać :/.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przydałyby się one mojemu tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne kapcie.Szczerze powiem,że te z bazarku nie są dobre jakościowo-szybko podeszwa się odkleja i lepiej zainwestować w jedne a konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne kapcie.Szczerze powiem,że te z bazarku nie są dobre jakościowo-szybko podeszwa się odkleja i lepiej zainwestować w jedne a konkretne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne i wyglądaja na bardzo porządne. Mój mąż jednak nie reformowalny i nie uważa kapci :/ Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mój mąż niestety takich by nie założył ale mysle, że dla taty to idealny prezent pod choinkę pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  14. dla mnie muszą być wygodne i solidne,te na takie wyglądają przy następnych zakupach kapci wybiorę te na moje testowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają świetnie, chyba kupię

    OdpowiedzUsuń