poniedziałek, 14 września 2015

An She Koszulka z napisem „Jestem Gruba, bo mnie stać” - OPINIA

Zapraszam na opinię o koszulce z napisem „Jestem Gruba, bo mnie stać”, jaką otrzymałam od An She.


Pewnie jesteście ciekawi, dlaczego taki napis J. Może nie wyglądam jak hipopotam, ale do szczupłych osób też mi daleko, są również powody, przez które ludzie bezczelnie się potrafią gapić, no to teraz mają kolejny powód, o ile zdążą przeczytać J.



Koszulka bardzo ładnie się układa i jak zawsze musicie mi wierzyć na słowo (kiedyś Wam wyjaśnię, dlaczego nie wstawiam swoich zdjęć), ale doskonale wiecie, że ja ściemą się brzydzę i mi wierzycie J.

Jakość wykonania jest świetna, muszę przyznać, że na początku nie podobał mi się fakt, że koszulka nie jest wykończona na górze. Wydawało mi się, że będzie przez to się pruć czy coś podobnego, nic takiego się nie dzieje, a ten brak wykończenia sprawia, że jest inna niż wszystkie.



Napis jest ręcznie malowany z ogromną staranności, co widać na zdjęciach.

Koszulkę piorę w pralce i prasuję żelazkiem (na lewej stronie), wygląda nadal jak nowa, a sporo już przeszła. Śmiało mogę stwierdzić, że jakość na najwyższym poziomie.

Bardzo ją lubię za wszystko, napis, jakość, a także wygodę, z jaką się ją nosi. Zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Śliczna.
·      Brak zakończenia na górze sprawia, że jest inna niż wszystkie.
·      Solidny napis (ładnie wykonany i „nieschodzący” z materiału).
·      Można prać w pralce.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę  An She.

22 komentarze:

  1. Super te koszulki sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe niezły napis A koszulki sa super Ostatnio nawet rozmyslalam jaki napis bym chciala Cos z cyklu cietej riposty

    OdpowiedzUsuń
  3. Napis super. Jakość super. Koszulka na 5-tkę

    OdpowiedzUsuń
  4. Napis świetny jakość też na plus:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale super no bomba też taką chce!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Napis rewelacja :) ..bo kto bogatemu zabroni :D Uwielbiam dystans do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do bogactwa to u mnie bardzo daleko, ale i tak myślą sobie co chcą to niech myślą że jestem :)

      Usuń
  7. Super pomysł :) Napis genialny, przydałaby mi się taka :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Heh ja taką koszulkę będę nosić z dumą :) A to,że jest tak na surowo wykończony dekolt to nie będzie się rolował ? Ja powiem,że jedną taką miałam oczywiście nie z tej marki i strasznie to później wyglądało...Nie mniej jednak ufam,że ta jest solidna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh ja taką koszulkę będę nosić z dumą :) A to,że jest tak na surowo wykończony dekolt to nie będzie się rolował ? Ja powiem,że jedną taką miałam oczywiście nie z tej marki i strasznie to później wyglądało...Nie mniej jednak ufam,że ta jest solidna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Napis- MEGA!!! :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. juz wiem co teraz będę odpowiadać :D super koszulka i do tego oryginalna

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ladna koszulka a napis niczego sobie widac ze starannie wykonany mi sie podoba ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Gdybym miała nadprogramowe kilogramy sama bym sobie taką kupiła, a co :) Nie ma jak kontrowersja, uwielbiam tego typu napisy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. i to jest pokazanie dystansu do siebie,koszulka jest extra

    OdpowiedzUsuń
  15. Napis genialny i koszulka również. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  16. napis rewelacja, ja kiedyś widziałam taką świetną koszulkę z napisem "na co komu duże cycki" była czarna napis różowy, minęłam tą dziewczynę i nie wytrzymałam zaczęłam się śmiać, no bo to i prawda - na co komu duże cycki

    OdpowiedzUsuń
  17. Napis super, pierwszy raz taki spotkałam

    OdpowiedzUsuń