wtorek, 22 września 2015

7 Zmysłów Alfabet Sensoryczny - OPINIA

Zapraszam na opinię o Alfabecie Sensorycznym, jaki otrzymałam od 7 Zmysłów.


Alfabet sensoryczny, składa się z 48 kart z literami pokrytymi powłoką sensoryczną. Schowane są w ładnym i wygodnym w przechowywaniu pudełku.



Karty są dość grube, solidne. Nie ulegają zniszczeniu podczas używania w mało delikatnych rączkach synka.


Z jednej strony kartoniku znajdziemy dużą literkę, z drugiej małą.



Alfabet doskonale zdaje egzamin podczas poznawania literek. Jak wiecie mam dzieci w różnym wieku (3 i 8 lat) i oboje z alfabetem pracowali. Amelka z rozsypanych liter starała się ułożyć jak najwięcej wyrazów, z zawiązanymi oczami, za pomocą dotyku odgadywała, jaki wyraz ułożyłam, dokładała brakujące literki takie jak „u”, „ż” czy „ch” oraz uczyła się, kiedy ma być duża, a kiedy mała literka. Syn natomiast zaczyna przygodę z literkami, mógł poznać paluszkiem jak wyglądają, szukaliśmy różnych przedmiotów na daną literkę, rysowaliśmy paluszkiem najpierw po kartoniku a później po piasku. Dzięki alfabetowi sensorycznemu, dzieci na różnym poziomie edukacji mogą po przez wspaniałą zabawę (to zupełnie, co innego niż na kartce z długopisem), poznać świat liter.

Moim zdaniem alfabet sensoryczny jest doskonałą pomocą w nauce i to dla dzieci w bardzo różnych grupach wiekowych, posłuży na długie lata. Zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Solidne.
·      Pełny alfabet na 48 kartach
·      Wygodne, praktyczne opakowanie.
·      Duże i małe litery.
·      Powłoka sensoryczna.
·      Dla dzieci w różnym wieku, posłużą bardzo długo.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę 7 Zmysłów oraz na FB



Alfabet Sensoryczny znajdziecie TU.

15 komentarzy:

  1. Fajnie coś innego

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super,przygarnęłabym dla mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super my też już zaczymamy myśleć o takich literkach!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na naukę i zabawę ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny przydał by mi się taki dla mojej I klasistki

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gadżet do pomocy przy poznawaniu alfabetu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. To jest z pewnością ciekawy i wartościowy zestaw do nauki i jak widać nie ogranicza się do jednej grupy wiekowej za co daję duży + .

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw godny uwagi. Na pewno pomoze nauczyc sie literek. Fajnie ze mozna bawic sie na rozne sposoby. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. przydatny zestaw do nauki alfabetu jeszcze troche i mi taki zestaw będzie potrzebny dla syna

    OdpowiedzUsuń
  10. coraz fajniejsze zestawy masz do testowania :) Dla mnie rewelacja, zwłaszcza że i my niebawem będziemy poznawać literki

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne i praktyczne karty wiele dziecko sie nauczy dzieki nim ewelina tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale fajne. Chyba będziemy musieli kupić takie naszym dziecikom

    OdpowiedzUsuń