niedziela, 2 sierpnia 2015

Złote Środki Płyn DR CLEAN N 1L - OPINIA

Zapraszam na opinię o DR CLEAN N 1L - płynie do mycia naczyń, jaki otrzymałam od sklepu Złote Środki.



Płyn jest praktycznie bezzapachowy, co ma swoje plusy szczególnie dla osób wrażliwych na zapachy.

Mieści się w plastikowej butelce, w której trochę brakuje mi dozownika, ale jak ja to twierdzę nie opakowanie się liczy a jego zawartość J.

Płyn jest bardzo skuteczny zarówno w walce z tłustymi patelniami jak i zaschniętymi talerzami czy przypalonym garnkiem. Mycie z nim jest dziecinnie łatwe, nie trzeba szorować, namaczać czy myć wielokrotnie.

Wydajność jest bardzo duża. Niewielka ilość płynu nalana na gąbkę wystarcza na obiadowe naczynia (łącznie z jego przygotowaniem) dla czteroosobowej rodziny.

Kolejny dla mnie plus to delikatność dla skóry. Nie wysusza jej nie podrażnia, a więc nie ma potrzeby używania do mycia rękawic, których osobiście nie lubię.

W płynie znalazłam sporo zalet, a ani jednej wady (brak dozownika nią nie jest) tak, więc polecam.











Zalety:
·      Skuteczny.
·      Nie trzeba namaczać i szorować.
·      Delikatny dla dłoni.
·      Wydajny.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Złote Środki oraz na FB.


DR CLEAN N 1L - płyn do mycia naczyń znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. MUSI BYC REWELACYJNY UWIELBIAM TAKIE CUDA

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi rowniez nie przeszkadza brak dozownika bo place za jakosc plynu i to jest najwazniejsze dla mnie Dzieki za opinie Teraz wiem ,ze jak kupie to nie strace

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska2 sierpnia 2015 13:18

    Trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  4. super, musiałabym i ja wypróbowac , brzmi nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  5. W płynie do naczyń najbardziej lubię....efekt końcowy górę czystych talerzy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. coś dla mojej siostry jak bezzapachowy :) muszę podesłać jej link !
    a jeszcze jak skuteczny to też kupuję :D

    OdpowiedzUsuń
  7. swietny plyn ktory domyje wszelki brod polecam go takze Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie trzeba szorować ani namaczać to ten płyn już podbij moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Musi być rewelacyjny i skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Brzmi zachęcająco trzeba wypróbować. pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  11. ważne że skuteczny i nie trzeba męczyć sie ze zmywaniem naczyń,zmywać trzeba kilka razy dziennie jakos trzeba z tym radzić sobie

    OdpowiedzUsuń