środa, 26 sierpnia 2015

Zakręcona Wstążka Opaska na lamówce Kraina Lodu - OPINIA

Zapraszam na opinię o opasce na lamówce Kraina Lodu, jaką otrzymałam od Zakręconej Wstążki.





Jakość wykonania i jej solidność jest zachwycająca. Nigdy nie przestanę podziwiać ludzi, którzy robią takie rzeczy, oczywiście tych, które robią to z sercem, a nie masowo. Wystarczy na nią spojrzeć, bo zobaczyć ile pracy zostało włożone, aby powstała.

Opaska jest śliczna, z motywem Krainy Lodu oraz biało -niebieskim kwiatuszkiem. Amelka jest nią zachwycona, uwielbia ją nosić, a to mówi samo za siebie.

Na główce układa się ładnie, nie zsuwa się, co dla mojej córki jest rzeczą bardzo ważną. 




Śliczna, zrobiona z pasją i solidna, nawet polecać jej nie trzeba, bo mój zachwyt widać w każdym słowie J.











Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Zrobiona z pasją.
·      Dobrze trzyma się na swoim miejscu.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Zakręcona Wstążka.

11 komentarzy:

  1. Super lubimy opaseczki są piękne, a ta ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska26 sierpnia 2015 10:35

    Super nie za duża i fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Takie opaski sa rewelacyjne bo nie cisna za uszami tak jak tradycyjne Piękna ozdoba

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jest za szeroka a jakże dobrze przytrzymuje włoski.Jak dla mnie świetna jest ta opaska i taka reprezentacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie jest za szeroka a jakże dobrze przytrzymuje włoski.Jak dla mnie świetna jest ta opaska i taka reprezentacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna :) moja Tosia jest za malutka, ale ja tak uwielbiam jak ma opaski na głowce, tylko, że je ciągle ściąga :(
    Na Amelce wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiekna opaska a ten kolorek wprost superowy widac ile wlozono w nia pracy cudna jest ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. widać że pasuje córce,opaska ładnie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń