piątek, 28 sierpnia 2015

Wydawnictwo Literka Książeczka pt.: „Szlaczki, literki i cyferki 4-6 lat” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Szlaczki, literki i cyferki 4-6 lat”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Literka.


Według mnie jest to książeczka idealna dla dziecka w zerówce. Pozwala w formie zabawy wkroczyć w świat cyfr i liter.

Książeczka jest doskonałą pomocą w nauce czytania i pisania, pomoże malcowi poznać liczby, a także nauczyć się dodawania i odejmowania do 10. Znajdziemy w niej zadania do naklejania, dokańczanie obrazka, kolorowanie, a także labirynty.






Znajdziemy w niej 60 naklejek do wykorzystania w zadaniach, a wiadomo, dla dzieci to duża atrakcja.


Z tyłu książeczki są szlaczki wielokrotnego użytku. Wystarczy mokra chusteczka i można pisać od nowa.


Dzięki takiej książeczce dziecku łatwiej będzie nauczyć się czytać, pisać czy liczyć. Nie będzie dla niego to przykrym obowiązkiem, ale wspaniałą zabawą. Jestem wielką zwolenniczką książeczek edukacyjnych i oczywiście ją polecam.










Zalety:
·      Pomaga dziecku w nauce czytania, piania, liczenia, dodawani, odejmowania.
·      Dużo naklejek.
·      Różnorodne zadania.
·      Zmazywalna strona z szlaczkami.
·      Nauka przez zabawę.







Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Literka.


Książeczkę pt.: „Szlaczki, literki i cyferki 4-6 lat” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Świetne sa takie ksiazeczki Do cwiczen w domu z dzieckiem Ja tak z corka cwiczylam Wspolnie to sie dziecku bardziej podoba bo w szkolnych to nie pisalam jej a tak robilysmy razem i bylo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska28 sierpnia 2015 11:01

    Coś dla mojej księżniczki co prawda jeszcze nie skończyła 4 lat ale lubi takie szlaczki

    OdpowiedzUsuń
  3. to my poczekamy na kupno takiej ksiazeczki choc fajne wyglada same naklejki zaćhecaja dziecko ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna :) Moja Tosia jest jeszcze za malutka, ale jak dorośnie jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nasza też jeszcze trochę za mała, ale na pewno chcielibyśmy też wypróbować :?)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie książeczki. Moja córcia idzie do pierwszej klasy i właśnie takie jej kupuję do ćwiczeń. Świetne jest wymazywanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. moj ma 6 moze ta ksiazeczka bardziej by zachecila do slaczkow

    OdpowiedzUsuń
  8. Książeczka z pewnością jest warta uwagi,uczy dziecko i to w pozytywny sposób.Dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  9. Książeczka z pewnością jest warta uwagi,uczy dziecko i to w pozytywny sposób.Dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książeczki edukacyjne to u nas podstawa. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. fajna zachęca dziecko do nauki a im wiecej nauczy sie w domu tym w szkole ma łatwiej

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama bym sobie popisała w takiej książeczce :)

    OdpowiedzUsuń