środa, 12 sierpnia 2015

Wydawnictw Liwona Książeczka pt.: „Król Lew” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Król Lew”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.


Historii, jaką opowiada książka chyba nie muszę nikomu przybliżać. Wspaniała, ponadczasowa bajka, która i wzruszam i bawi i posiada wspaniały morał. Czytana milion razy i tak będzie z chęcią czytana ponownie J.

Książeczka jest z serii z brokatem. Przyciąga wzrok, ślicznie wygląda i się nie osypuje.

Ilustracje ciekawe, przyciągające wzrok. Dzieci z ochotą je oglądają.


Tekst prosty, zrozumiały dla małego słuchacza.


Solidna, twarda oprawa sprawia, że książka posłuży długi czas.

Król Lew to jedna z tych książek, które uwielbiałam w dzieciństwie, a teraz z ochotą powracam do nich z dziećmi. Oczywiście polecam J.











Zalety:
·      Wspaniała bajka, wzruszająca, pouczająca, śmieszna.
·      Ponadczasowa.
·      Nieosypujący się brokat.
·      Twarda oprawa.
·      Ładne ilustracje.
·      Prosty tekst.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na FB.


Książkę pt.: „Król Lew” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Uwielbiam tą książkę i mój synek niedługo też ją pozna,bo rozglądam się za kupnem Króla Lwa ;) piękne ilustracje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska12 sierpnia 2015 11:06

    Bajka dzieciństwa :) zawsze miło się wraca do takich bajek

    OdpowiedzUsuń
  3. Puekna ksiazka w cudownym wydaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Pamiętam, że płakałam na filmie. Śliczna bajka - ponadczasowa i do tego pięknie wydana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinna się znaleźćna półce każdego ( i to bez wzgledu na wiek) :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiałam Króla Lwa jako dziecko i zaraziłam tą miłością Olisię, na pewno ta książka znajdzie się na naszej półce :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Król Lew to był niezwykły hit za czasów mojego dzieciństwa.Zbierało się karteczki a film na płycie VHS chyba oglądało ze 100 razy :) Świetnie zilustrowana książeczka jak dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Król Lew to był niezwykły hit za czasów mojego dzieciństwa.Zbierało się karteczki a film na płycie VHS chyba oglądało ze 100 razy :) Świetnie zilustrowana książeczka jak dla mnie bomba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o jak ja lubie ksiazeczki zawsze mi ich malo no ale coz niemam tej synek bajke lubi to moze miebawem i ksiazeczka bedzie

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię takie bajeczki, poza tym sama płacze w momencie kiedy umiera tata Simby :(
    chętnie bym powróciła i czytałam moim dzieciom ów bajeczkę:)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie że takie bajki z naszych czasów nie umierają kupie synkowi książeczkę jak trochę podrośnie

    OdpowiedzUsuń