piątek, 21 sierpnia 2015

tomcio.pl Miarka do obuwia, miarka do butów - mierzenie stóp u dzieci i dorosłych - OPINIA

Zapraszam na opinię o miarce do obuwia, miarce do butów - mierzenie stóp u dzieci i dorosłych, jaką otrzymałam od sklepu tomcio.pl.


Miarka jest wykonana jest z dość solidnego plastiku i dlatego posłuży długo. Cyfry są „napisane” plastikiem, a dopiero później poprawione czarnym tuszem tak, więc będą widoczne zawsze.

Dzięki niej określimy rozmiar buta w rozmiarach EU, UK oraz w centymetrach, a więc będziemy mogli dobrać buty nie tylko w polskich sklepach.

Posiada szeroki wachlarz rozmiarów od 18 do 47. Będzie odpowiednia zarówno dla maluszka jak i dla dorosłych o dużej stopie.


Używanie jej jest dziecinnie proste. Wystarczy położyć stopę i dosunąć czerwoną klamrę do pięty, a następnie odczytać rozmiar.



Taka miarka to duże ułatwienie, szczególnie, gdy robimy zakupy w sklepach internetowych. Może dokładnie zmierzyć rozmiar stopy każdego z domowników, a co za tym idzie dokonać właściwych zakupów. Z swojej strony polecam.







Zalety:
·      Praktyczna.
·      Solidna.
·      Łatwa w użyciu.
·      Szeroki wachlarz rozmiarów.
·      Określa rozmiar buta w rozmiarach EU, UK oraz w centymetrach.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  tomcio.pl oraz na FB.


Miarkę do obuwia, miarkę do butów - mierzenie stóp u dzieci i dorosłych znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska21 sierpnia 2015 12:57

    I to jest to czego potrzebuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super sprawa :) W końcu można profesjonalnie zmierzyc stope :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały,przydatny gadżet.Pomimo tego,że znam swój rozmiar to niestety but butowi nie jest równy.To koniecznie musi się u mnie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniały,przydatny gadżet.Pomimo tego,że znam swój rozmiar to niestety but butowi nie jest równy.To koniecznie musi się u mnie znaleźć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę ją mieć, ciagle nie wiem jakie buty kupić, a tak zrobię zdjęcie i wszystko jasne.

    OdpowiedzUsuń
  6. ja nie mam problemu z rozmiarem butów raczej z tym aby były wygodne miara pewnie dla synka mi się przyda

    OdpowiedzUsuń
  7. miarka przydatna gdy w domu male dzieci one niesa chetne do miezenia butow a taka miarka to super rozwiazanie ciekawe jak by zdala egzamim u nas ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. rewelacja, zwłaszcza, że często kupuje buty w necie, a i jak córeczce kupuję to moje słonko nie powie czy za ciasne, zatem taka miarka jak znalazł :)

    OdpowiedzUsuń
  9. O super przyznam, że nie spotkałam jeszcze takiej miarki. Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  10. Takie miarki sa swietne Z checia polubie te strone na fb

    OdpowiedzUsuń
  11. Udoskonaloną miarkę można kupić tutaj http://www.tomcio.pl/miarka-do-obuwia-w-cm-miara-do-butow-miara-do-stop-w-centymetrach-p-160.html

    Nowa opcja to mierzenie stopy w centymetrach.

    OdpowiedzUsuń