piątek, 7 sierpnia 2015

Szydełkiem malowane Złota opaska - OPINIA

Zapraszam na opinię o złotej opasce, jaką otrzymałam od Szydełkiem malowane.



Opaska jest śliczna utrzymana w złotym kolorze, w różnych tonacjach. Na Amelce wygląda bajecznie, a mała oraz jej koleżanki nie mogą wyjść z zachwytu.

Jakość opaski jest na najwyższym poziomie. Wszystko idealnie równe, kwiatuszek solidnie przymocowany.

Opaska dobrze trzyma się na włosach sprawiając, że nie wpadają do oczu. Nie zsuwa się, co dla mojego dziecka jest ogromną zaletą.


Piękna a przy tym solidna – opaska doskonała tak, więc nie pozostaje mi nic innego jak polecać każdej małej damie J.












Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Nie zsuwa się z głowy.












Wady:
BRAK











Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Szydełkiem malowane.


12 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska7 sierpnia 2015 10:00

    piękna szkoda że moja córcia nie uznaje kucyków spinek opasek i gumek. Póki co mam nadzieję że wyrośnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna opaska i duzy plus za solidnosc Dodaje uroku Na pewno przejrzę stronę

    OdpowiedzUsuń
  3. naprawdę piękna, ślicznie wygląda na córci ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest przepiękna złoto każdej księżniczce i tej dużej i tej małej dodaje uroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ladna opaska widac solidnie wykonana

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. REWELACJA :) mnie tez sie podoba :) co prawda Tosia jeszcze za mała ale lookne co Szydełkiem malowana ma jeszcze w swojej ofercie

    OdpowiedzUsuń
  7. Opaska prezentuje się bardzo gustownie :) Jest ślicznie wykonana,dobrej jakości.A uśmiech Amelki mówi sam za siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cora wyglada w tej opasce cudnie. Rosnie mala modelka.

    OdpowiedzUsuń
  9. ładna opaska daje córce fajnego wyrazu na twarzy,piękna i solidna

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna :) etap kupowania drobiazgów dla dziewczynki dopiero przede mną, córcia jeszcze maltka

    OdpowiedzUsuń