piątek, 28 sierpnia 2015

Stek-Rol Sp. z o.o. Mięso kiełbasiane w słoju - OPINIA

Zapraszam na opinię o mięsie kiełbasianym w słoju, jakie otrzymałam od sklepu Stek-Rol Sp. z o.o.





Przyznam szczerze, że bardzo ciekawiło mnie to mięso. Według mnie jest dobre, choć trochę słone (i tu odejmuję w ocenie).

W słoiku znajdziemy dużo mięsa, dużo galaretki i malutko białego smalcu, co mnie bardzo przypadło do gustu. Osobiście nie lubię tego smalcu, więc im go mniej tym lepiej J.

Mięsko można bez problemu kroić i kłaść na kanapki. Jest go 300g, co daje nam dość sporo kanapeczek.


Gdyby było troszkę mniej słone byłoby wyśmienite, tak jest dobre. Nie mniej u mnie zostało zjedzone z smakiem i polecam.










Zalety:
·      Smaczne.
·      Dużo mięsa, galaretki.
·      Mało białego smalcu.
·      Wydajne.
·      Łatwo się kroi.






Wady:
Trochę za dużo soli.





Moja ocena – 8\10



Serdecznie zapraszam na stronę Stek-Rol Sp. z o.o. oraz na FB.

14 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska28 sierpnia 2015 15:31

    Wygląda fajnie ale ja nie przepadam za czymś takim :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczerze to wolę mięsko pieczone od takiego w słoiku ale w podróży....

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście to nie przepadam za mięsem w słoikach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A JA lubie czasem zjeść coś słonego :P

    OdpowiedzUsuń
  5. ta firma ma super dania sloiczkowe pyśzne dla mnie w sam raz
    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa propozycja na szybkie danie :) zwłaszcza przy małych dzieciach

    OdpowiedzUsuń
  7. A my w domu uwielbiamy wszyscy Nawet dzieci Mmmm

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę,że śmiało mogę kupić bo uwielbiam mięso w słoikach,które jest pyszne i ma dobry skład a czy jest takie słone...to już kwestia indywidualna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę,że śmiało mogę kupić bo uwielbiam mięso w słoikach,które jest pyszne i ma dobry skład a czy jest takie słone...to już kwestia indywidualna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyglada całkem przyzwoicie. Trzeba bedzie sprobowac. Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  11. to jest ten smak co kiedyś lubie mieso nawet z dużą ilością tłuszczu na bank spróbuje

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za tego typu daniami, ale zawsze można spróbować i poznać nowe smaki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Miałam okazję spróbować i rzeczywiście trochę zbyt słone.

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam okazję spróbować i rzeczywiście trochę zbyt słone.

    OdpowiedzUsuń