sobota, 22 sierpnia 2015

Sklep Fanex Polewa truskawkowa - OPINIA

Zapraszam na opinię o polewie truskawkowej, jaką otrzymałam od sklepu Fanex.





Teraz Was pewnie zaskoczę, ale polewa jest genialna z makaronem i serem białym ze śmietaną. Smak obłędny J.

Polewa jest słodka, mocno truskawkowa zarówno w smaku jak i zapachu.

Zamknięta jest w plastikowej butelce z wygodnym zakończeniem, które sprawia, że możemy rysować po potrawach.



Konsystencję ma dość gęstą, nie lejącą, co jest sporym plusem dla mnie.


Pasuje do bardzo wielu potraw i deserów. U mnie wykorzystywana (po za makaronem) była do naleśników, lodów, gofrów, ciasta i w każdym przypadku było pysznie. 

Według mnie polewa jest pyszna i polecam J.







Zalety:
·      Mocno truskawkowy smak i aromat.
·      Wygodne opakowanie.
·      Pyszna.
·      Pasuje do wielu potraw i deserów.







Wady:
BRAK






Moja ocena 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Fanex oraz na FB.


Polewę truskawkową znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska22 sierpnia 2015 12:22

    Wygląda apetycznie nie przepadam za truskawkami ale taka polewę a owszem polubiłabym

    OdpowiedzUsuń
  2. Do naleśników i gofrów - idealna mniam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mmmmmm... Pycha :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fanex ma świetne sosy do mięs,sałatek a jeszcze takiej słodkiej polewy nie miałam okazji wypróbować.Na pewno skuszę się na nią ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mmm musi być pyszna, wygląda super aż ślinka cieknie, uwielbiamy słodkie polewy głównie na naleśniki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. już widzę pyszne lody z polewą truskawkową to coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  7. Fanką makaronu na słodko nie jestem, ale do deserów taki sos to doskonały wybór, tym bardziej z intensywnym smakiem owoców, a nie tylko cukru.

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglada smakowicie i tak pewnie jest lubie polewy nadaja smak potraw chetnie po nia siegne ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. ślinka cieknie :) ja to bym jeszcze spróbowała z ryżem i bita śmietaną :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy takie polewy mmmmm pychotka.Pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszcze Uwilbiam takie polewy Szybko znikaja u mnie w domu

    OdpowiedzUsuń