wtorek, 4 sierpnia 2015

Poezja Smaku Cantucci z czekoladą - OPINIA

Zapraszam na opinię o Cantucci z czekoladą, jakie otrzymałam od sklepu Poezja Smaku.




Są to kruche ciasteczka z dość dużą ilością kawałeczków czekolady.

W smaku pyszne, nie za słodkie, rozpływają się w ustach.

Świetnie pasują do kawy, herbaty czy tak po prostu same.

Ciasteczka pochodzą Toskanii i są dwukrotnie pieczone. To nadaje im kruchości, delikatności i wspaniałego smaku.

Dla mnie i reszty domowników są pyszne i wszyscy polecamy.










Zalety:
·      Pyszne.
·      Kruche.
·      Duża ilość kawałków czekolady.
·      Mało słodkie, niemulące.
·      Rozpływają się w ustach.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Poezja Smaku oraz na FB.


Cantucci z czekoladą znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. To byla by rozkosz dla mojego podniebienia Uwielbiam slodycze a czekolade kocham a jak do tego jest takiej swietnej jakosci to juz wlasnie poezja 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska4 sierpnia 2015 19:24

    uwielbiam słodkości

    OdpowiedzUsuń
  3. Pysznosci :)Z pryjemnoscia bym zjadla :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmią niezwykle kusząco a jeszcze lepiej z pewnością smakują.Lubię słodycze ale nie takie mdlące aż więc te ciasteczka są idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmią niezwykle kusząco a jeszcze lepiej z pewnością smakują.Lubię słodycze ale nie takie mdlące aż więc te ciasteczka są idealne dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Magdalena Potyrała4 sierpnia 2015 22:27

    Na pewno są pyszne uwielbiam kruszynki z czekoladą więc i te ciasteczka pewnie by mi zasmakowały. Muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. troche szkoda że nie widać dokładnie jak dokładnie wygladają,smaka narobiłaś mi niesamowitego

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko kocham słodycze, az mi ślinka cieknie, muszą być boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. dwukrotnie pieczone? aż mnie zastanawia smak , ja gdybym cos dwukrotnie piekła to bym chyba spaliła :)
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  10. o tak ciasteczka ja je chce akurat kawke pije beda idealne do niej musza byc dobre jak maja kawalki czekolady

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. leci ślinka.. a tak się tylko zastanawiam czy są kaloryczne..

    OdpowiedzUsuń