niedziela, 30 sierpnia 2015

Onwood print engraving Obraz na ścianę ze zdjęcia - OPINIA

Zapraszam na opinię o obrazie na ścianę ze zdjęcia, jakie otrzymałam od firmy Onwood print engraving.



Mamy możliwość wyboru aż 26 wielkości obrazu, ja wybrałam 30x30cm i prezentuje się idealnie, zresztą sami oceńcie J.


Obraz wykonany jest z drewna. Jest bardzo ładny, przyciąga wzrok, jest elegancki.

Bardzo zaskoczyła mnie jakość. Wybrałam zdjęcie, któremu do ideału daleko. Powodem takiego wyboru był fakt, że uwielbiam to zdjęcie. Przyznam szczerze, że obawiałam się jak będzie wyglądało w powiększeniu, niepotrzebnie, wygląda wspaniale.

Mocowany jest na kołkach montażowych, które znalazłam w zestawie. Trzyma się solidnie, nie spada nawet podczas trzaskania drzwiami, a zdjęcia wtedy mi spadają (ach te moje urwiski nigdy nie zamykają drzwi delikatnie J).



Obraz jest piękny, wykonanie wspaniałe. Moim zdaniem jest to nie tylko doskonała ozdoba ściany, ale i idealny pomysł na prezent. Polecam.











Zalety:
·      Śliczny.
·      Solidny.
·      Nadaje ścianie elegancji, przyciąga wzrok.
·      Dołączone do obrazu kołki montażowe do mocowania na ścianie.






Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Onwood print engraving oraz na FB.


Obraz na ścianę ze zdjęcia znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska30 sierpnia 2015 14:37

    Naprawdę fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super my drukowaliśmy kiedyś a ten wygląda ekstra!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Potyrała30 sierpnia 2015 21:59

    Świetny nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł na dekorację pokoju.Zazwyczaj mamy ramkę i zdjęcie a tu obraz,który będzie cieszył oko przez wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale fajny obrazeczek, bardzo ładnie wygląda i jakie super foto sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajnie że można powiększyć a jakość zostaje wciąż ta sama warto mieć taki obraz w każdym pokoju

    OdpowiedzUsuń
  7. super wyglada ten obraz mam cos podobnego i jestem zadowolona Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. nie dziwie się, dlaczego lubisz tą fotkę, bo jest prześliczna :)
    a obraz.. niezwykłe wspomnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna pamiątka, od razu ożywiła ścianę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Najpiekniejsze obrazy na scianę to takie z rodzina Piekne wykonanie

    OdpowiedzUsuń