piątek, 21 sierpnia 2015

Made by Katarina Spineczka Kraina Lodu - OPINIA

Zapraszam na opinię o spineczce do włosów „Kraina Lodu”, jaką otrzymałam od Made by Katarina.




U mnie szał Krainy Lodu nadal trwa, a więc spineczka była strzałem w dziesiątkę. Zarówno córka jak i jej koleżanki są nią zachwycone.

Jest bardzo starannie zrobiona. Kokardka nie rozwiązuje się, nie odpada od całości. Kaboszon solidnie trzyma się na miejscu.

Spineczka nie tylko ślicznie wygląda na włoskach, ale doskonale podtrzymuje grzywkę, której staramy się pozbyć i nie zsuwa się, co jest bardzo ważne dla córki.



Według mnie jest świetna, dla córki boska. Obie zdecydowanie ją polecamy J.







Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Utrzymuje włoski.
·      Nie zsuwa się.






Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Made by Katarina.

12 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska21 sierpnia 2015 18:12

    Są świetne. Podarowałam podobne siostrzenicy i uważam że rękodzieło jest o wiele lepsze niż sklepowe badziewie

    OdpowiedzUsuń
  2. U nas też szał na Frozen a spineczki śliczne (te od cioci Sylwii także)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzieci uwielbiają nosić wszystko co jest z ulubionymi bohaterami ich bajek.Spineczka solidna,duża i świetnie się prezentuje na Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzieci uwielbiają nosić wszystko co jest z ulubionymi bohaterami ich bajek.Spineczka solidna,duża i świetnie się prezentuje na Amelce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jak pieknie w niej wyglada :) moja jeszcze doo spineczek sie nie przekonala

    OdpowiedzUsuń
  6. Co tu pisac...Przepiękna! Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  7. do twarzy córce w tej spince,jedna a dość solidna

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna kokardka i pięknie się prezentuje na tak błyszczących włoskach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super spineczka moze ja se kupie co wy na to Emotikon smile niezartoje ale naprawde fajna jest Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne <3 Co prawda moja Tosia ma jeszcze mało włosków by spiąć je spineczką, ale dlaczegoby nie nabyć ją dla siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ladny wzorek i spinka dobra bo mocna Mozna spiac na rozne sposoby

    OdpowiedzUsuń