wtorek, 11 sierpnia 2015

Made by Katarina Opaska Kraina Lodu - OPINIA

Zapraszam na opinię o opasce Kraina Lodu, jaką otrzymałam od Made by Katarina.


Kraina Lodu jest jedną z bajek na topie, a więc dzieci uwielbiają gadżety z jej bohaterami. Córce nie jedna koleżanka zazdrościła tak ślicznej ozdoby, a moja mała dama pękała z dumy (ach te dzieci J.

Opaska jest błękitna, a tasiemka z której zrobiona jest kokarda w różnych odcieniach błękitu. Bardzo ładne połączenie.

Ząbki są solidne, dość duże. Zdecydowanie trzymają włoski na swoim miejscu, a jednocześnie nie drapią dziecka w główkę.


Kokarda śliczna i solidna, doskonale się trzyma, nie zmienia swoich kształtów, nie odpada od opaski. Na jej środku znajdziemy szklany kaboszon, który również jest z motywem Krainy Lodu.

Opaska jest kauczukowa a dzięki temu nie łamie się, gdy dziecko jest mało delikatne.

Moim zdaniem jest śliczna i solidna, z ochotą polecam.











Zalety:
·      Śliczna.
·      Solidna.
·      Kauczukowa.
·      Ząbki nie drapią.
·      Dobrze trzyma włoski.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Made by Katarina.

10 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska11 sierpnia 2015 11:36

    Ojej śliczna moja siostrzenica Ala uwielbia Kraine lodu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. piękna i co najważniejsze nie łamie się, bo synek nie raz połamał siostrze takowe opaseczki

    OdpowiedzUsuń
  3. prześliczna :) Amelka wygląda w niej rewelacyjne

    OdpowiedzUsuń
  4. opaska to opaska niezwracam na to uwagi a to dlatego ze mam synka i takie gadzety mi sa zbedne .a ta nawet mi sie podoba

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Super my też lubimy Krainę Lodu, śliczne kolory

    OdpowiedzUsuń
  6. niby ładna, ale ten wzór dziwnie tłoczony

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładna opaska i z motywem,który jest teraz na czasie dla dzieciaków :) Solidna i to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna opaska i z motywem,który jest teraz na czasie dla dzieciaków :) Solidna i to najważniejsze ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładnie wygląda nie jest pstrokata tylko gustownie i porządnie wykonana

    OdpowiedzUsuń