sobota, 1 sierpnia 2015

Mała szwalnia - szycie dla dzieci Apaszka - OPINIA

Zapraszam na opinię o apaszce jaką otrzymałam od Mała szwalnia - szycie dla dzieci.



Apaszka jest dwustronna. Z jednej strony znajdziemy wzory Łowickie, z drugiej odblaskowy żółty. Takie połączenie ślicznie się prezentuje.

Materiał jest cieniutki, delikatny. Idealnie się nadaje na chłodniejsze letnie dni czy wieczory, a także na wczesną jesień.

Zapinana jest na nie dużą rzepę. Jest ona solidne, mocno trzyma, nie odpina się.


Jakość wykonania świetna. Zero niedociągnięć, zero wystających nitek, idealnie prosta.

Apaszka była prana wielokrotnie w pralce (przyznam się szczerze, że specjalnie dla Was prałam czystą, aby mieć 100% pewności) i pozostaje jak nowa.

Na Amelce bardzo ładnie się prezentuje i co najważniejsze dobrze zakrywa szyję, zresztą sami oceńcie J.



Według mnie świetnie uszyta, śliczna i solidna, zdecydowanie warta polecania.










Zalety:
·      Dwustronna.
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Idealnie uszyta.
·      Zapinana na rzepę.







Wady:
BRAK





Moja opinia – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mała szwalnia - szycie dla dzieci.

13 komentarzy:

  1. Przepiękna apaszka Ladna kolorystycznie i do tego z jednej strony bardzo modny neonek podona mi sie rownie to,ze jest na rzep

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekna jest. Kolory rewelacyjne.

    OdpowiedzUsuń
  3. Sylwia Surowska1 sierpnia 2015 11:56

    śliczna na czasie

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena Potyrała1 sierpnia 2015 15:16

    piękne łowickie wzory, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna apaszka i super,że jest na rzep to bardzo jest wygodne.Modne wzory i kolory z pewnością posłuży nie tylko na nadchodzącą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna i te kolory i ten folkowy wzór super, po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ladna i ciekawa ta apaszka warta uwagi ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna :) i na modelce wygląda prześlicznie

    OdpowiedzUsuń
  9. zapomniałam dodać i w modnym wzorze ,zarówno jaskrawym jak i łowieckim :D pasuje do wszystkiego

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentuje na Amelce :) Śliczne kolory !

    OdpowiedzUsuń
  11. ładna,kolorowa,rzuca się w oczy,modne wzory bardzo fajnie się apaszka prezentuje

    OdpowiedzUsuń