sobota, 15 sierpnia 2015

Knittex Rajstopy damskie Danielle – błysk - OPINIA

Zapraszam na opinię o rajstopach Danielle – błysk, jakie otrzymałam od firmy Knittex.




Rajstopy są bardzo delikatne, przyjemnie w noszeniu, a przy tym bardzo solidne. Według mnie połączenie idealne. Używane 6 razy, czasem w warunkach ekstremalnych jak plac zabaw (każda mama wie, o czym piszę J) i nie posiadają oczek, zaciągnięć. Prane w pralce ( w specjalnym woreczku do bielizny) i nie porozciągały się.


Ubrane dają na skórze efekt delikatnego połysku. Doskonale nadają się na wszelkie wyjścia np. na wesele.


Wykonane z przędzy typu elastan, nie powodują „pocenia się” czy innych przykrych efektów.

Moim zdaniem są solidne, ładne i praktyczne. Z swojej strony zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Wysokiej, jakości.
·      Nie rozciągają się.
·      Można prać w pralce.
·      Dają efekt połyskującej skóry.
·      Delikatne, doskonale się je nosi.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę  Knittex oraz na FB.


Rajstopy Danielle – błysk znajdziecie TU.

16 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska15 sierpnia 2015 15:39

    nie przepadam za rajstopami wole pończochy ale czasem trzeba

    OdpowiedzUsuń
  2. Nosilam juz rajstopy z tej firmy i potwierdzam Sa świetne

    OdpowiedzUsuń
  3. Musza być świetne i ten połysk

    OdpowiedzUsuń
  4. Musza być świetne i ten połysk

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeśli są trwałe wygodne skóra się nie poci to muszą być wprost idealne

    OdpowiedzUsuń
  6. Prezentują się wspaniale a jeszcze lepsze jest to,ze są one faktycznie solidne i dobre jakościowo.Ile razy mi się zdarzyło kupić rajstopy tylko na raz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezentują się wspaniale a jeszcze lepsze jest to,ze są one faktycznie solidne i dobre jakościowo.Ile razy mi się zdarzyło kupić rajstopy tylko na raz.

    OdpowiedzUsuń
  8. rajrtopy to rajstopy dlatego wieze ci w stu # jakos malo ich nosze wiec niezbyt patrze na firmd z jakiej je kupuje
    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne jak z połyskiem, gdyż niwelują na pierwszy rzut oka kilogramy :) Miałam kiedys takie i wiem co pisze :D
    powiem szczerze, że do długich sukienek czy spodni wolę pończochy samonośne ale looknę na stronę producenta czy też takie mają :) chociaż jak napisałaś że "nie ma skutków pocenia" to może warto te spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O muszę wypróbować skoro są świetne :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  11. rajstopy to chyba najwieksza zmora kobiet takie za 1,5zł za pare to tylko na raz wierze że te są dobrej jakości

    OdpowiedzUsuń
  12. Musze przejrzeć stronę producenta, mam ogromny problem z wyborem rajstop i pończoch, które nie są do wyrzucenia po pierwszym użyciu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeżeli się sprawdzają pod każdym względem to jestem w stanie zaufać iż są sprawdzone i to pozytywnie bez 2 zdań :)

    OdpowiedzUsuń
  14. To musze je przetestować skoro sa faktycznie takie dobre bo ja mam rajstopy czasem tylko na raz :-)
    Angelika Janowiak

    OdpowiedzUsuń
  15. A gdzie można je zamówić, bo na Allegro ich nie widzę...

    OdpowiedzUsuń