środa, 19 sierpnia 2015

Czas na Herbatę Gemini Park Bielsko-Biała Tutti Frutti - OPINIA

Zapraszam na opinię o Tutti Frutti, jakie dostałam od sklepu "Czas na Herbatę " Gemini Park Bielsko-Biała lub mieszczącą się w C.H. Gemini Park w Bielsku- Białej.


Tutti Frutti jest to herbata, która składa się z samych naturalnych owoców (malina koncentrat, rodzynki, żurawina, papaja, mango, ananas, jabłko, malina, rabarbar, czarna porzeczka). Jest zdrowa i można podawać bez obaw maluchom.



Można ją parzyć na dwa sposoby. Pierwszy to w zaparzaczu, tym sposobem można ją parzyć nawet trzy razy i za każdym razem mamy odpowiednio intensywny smak. Drugi sposób to wsypanie prosto do kubka i po wypicie zjedzenie owoców. Nie pomyliłam się, to jedyna znana mi herbata, w której „fusy” są jadalne, dla mnie bardzo fajne rozwiązanie J.

W smaku jest pyszna. Idealna na słodkość, czuć naturalny smak, co jest ogromną zaletą. Owoce które później można zjeść nie są kwaśne czy papkowate, ale bardzo smaczne.

Herbatę można pić zarówno na ciepło jak i na zimno, a więc jest na każdą porę roku. Ciepła dobrze rozgrzewa, zimna doskonale gasi pragnienie.

Pyszna, zdrowa i naturalna, czyli idealna herbata dla każdego J. Z swojej strony zdecydowanie nie tylko polecam, ale zachęcam do poznania jej bliżej J.








Zalety:
·      100% owoców.
·      Świetny, naturalny smak.
·      Zdrowa, bez zbędnych dodatków.
·      Można jeść „fusy”.









Wady:
BRAK







Moja ocena – 10\10







Serdecznie zapraszam na stronę "Czas na Herbatę " Gemini Park Bielsko-Biała oraz na FB.



TUTTI FRUTTI znajdziecie TU.

10 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska19 sierpnia 2015 17:41

    O ja cie nie słyszałam o czymś takim :)
    Człowiek poznaje całe życie nowe rzeczy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda smakowicie i jest napewno zdrowsza od typowych herbatek jakie znam.Owoce w napoju to tylko jadłam z kompotu a takich "jadalnych fusów" nie miałam okazji.Jestem ciekawa czy zasmakuje synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Potyrała19 sierpnia 2015 21:34

    Ciekawa są te jadalne fusy - warto spróbować (dla smaku również) :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze, no super :) ja jestem herbaciarką i powiem szczerze, że fusów nigdy nie jadłam.. a tu na myśl ślinka mi cieknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapowiada sie pyszna herbata naturalna wiesz jak kusic a ja uwielbiam herbatki tak wiec pewnie sie skusze Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. mało kiedy można znaleźć dobra owocowa herbate przeważnie w saszetkach lub granulowana chetnie zobaczę jak smakuje

    OdpowiedzUsuń
  7. Zachęcający opis i zdjęcia. Takie naturalne herbatki to najlepszy napój :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam w domu taki fajny zaparzacz i taka herbata by sie przydala Dzieci lubia u mnie

    OdpowiedzUsuń