sobota, 15 sierpnia 2015

Active Plast Plastry na ból głowy - OPINIA

Zapraszam na opinię o plastrach na ból głowy, jakie otrzymałam od firmy Active Plast.





Zacznę od działania, ono jest tu najważniejsze. Nie mam napadów migrenowych, głowa boli mnie dość rzadko, a jeśli ból nie jest bardzo duży. Na taki ból jak mój plaster pomaga. Oczywiście nie byłabym sobą gdyby nie dała komuś, aby sprawdzić jak działa przy silnych, migrenowych bólach, w takim przypadku plaster trochę złagodził ból, ale nie zlikwidował go całkowicie.

W opakowaniu znajdziemy 12 plastrów, czyli starcza na 12 razy, ponieważ jednorazowo naklejamy jeden plaster.

Na skórze trzymają się dobrze, pod warunkiem, że skóra przed użyciem jest dobrze oczyszczona i osuszona.

Plastry nie powodują uczuleń czy odparzenia.

Dla mnie są świetną alternatywą dla tabletek i polecam każdemu, kto jak ja ma tylko lekkie lub umiarkowane bóle głowy.







Zalety:
·      Skutecznie zwalczają lekkie i umiarkowane bóle głowy.
·      Przy migrenie trochę zmniejszają ból.
·      Łatwa aplikacja.
·      Nie odklejają się.
·      12 sztuk w opakowaniu.
·      Nie uczulają, nie powodują odparzenia.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę  Active Plast oraz na FB.


Plastry na ból głowy znajdziecie TU

13 komentarzy:

  1. Ciekawo czy mi tez by sie sprawdzil brzmi super

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska15 sierpnia 2015 19:46

    trzeba wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe te plastry

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawe rozwiązanie dla mnie.Mnie ostatnio boli głowa,tabletek nie chcę brać przez mój stan a o takich plastrach nie słyszałam i mam nadzieję,że doskonale zadziałają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zależy od nasilenia bólu jeśli jest intensywny, lekko złagodzą, jeśli nie za duży pomagają

      Usuń
  5. Ciekawe rozwiązanie dla mnie.Mnie ostatnio boli głowa,tabletek nie chcę brać przez mój stan a o takich plastrach nie słyszałam i mam nadzieję,że doskonale zadziałają.

    OdpowiedzUsuń
  6. cos mi sie zdaje ze zakupie je jak tylko znajde mam nadzieje ze mi pomoga choc czasem musze uzyc dosc silnych lukow by bol ustapil .warto bylo by je wyprobowac i samemu sie przekonac

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Na obecną chwilę to nie mogę wypróbować, aczkolwiek ja niestety należę do tej grupy osób, co mają migreny :( ktoś kiedyś powiedział, że po ciąży przejdą -niestety nie :( a paracetamol nie pomaga :( w każdym bądź razie takie plasterki są idealne dla mojego męża i Jego mamusi ,co nie lubią połykać tabletek :) opowiem im o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie na szczęście bardzo rzadko boli głowa ale jak złapie to aż wymiotuję i dosłownie rozsadza mi głowę, ciekawe czy wtedy by pomogły.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na moje bóle migrenowe pewnie nie zdały by egzaminu :( pozdrawiam Kasia Maszkowsk

    OdpowiedzUsuń
  10. trzeba spróbować by samemu wiedzieć jak działają,tabletki są skuteczne ale też niszczą żołądek warto spóbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz widzę plastry na ból głowy. Na szczęście też nie mam takich bólów, ale w razie czego warto wiedzieć, że działają.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli ból głowy przeszkadza w codziennym funkcjonowaniu, warto skonsultować się z lekarzem w celu ustalenia przyczyny i otrzymania odpowiedniego leczenia.

    OdpowiedzUsuń