wtorek, 14 lipca 2015

Złote Środki SPOX - Pogromcy Pleśni - OPINIA

Zapraszam na opinię o SPOX - Pogromcy Pleśni, jaki otrzymałam od sklepu Złote Środki.




Z pleśnią niestety walczę nieustanie, mam wilgoć w łazience i co bym nie zrobiła i tak powraca. Usunięcie pleśni z rury (tam jest zazwyczaj) było dość czasochłonne. Skrobanie, czyszczenie, mycie i dopiero jakiś środek. Pogromca pleśni bardzo mile mnie zaskoczył. Nic nie robiąc wcześniej spryskałam nim rurę, dosłownie na moich oczach pleśń się rozpuszczała, a po 15 minutach wystarczyło wytrzeć na sucho i gotowe. Pleśń zeszła całkowicie i jak na razie jest to numer jeden z walce z nią, a poznałam ich dość dużo.

Płyn mieści się plastikowej butelce z atomizerem. Dzięki takiemu opakowaniu jego aplikacja jest bardzo ładna.



Zapach okropny, ale każde tego typu preparaty śmierdzą. Wystarczy użyć przed wyjściem z domu i zostawić otwarte okno. Osobiście nie uznaję tego za wadę, ponieważ tu liczy się działanie a nie cudowny zapach.

Wydajność dość duża. Nie trzeba użyć dużo nawet na dość duże ilości pleśni.

Jestem nim zachwycona, jak pisałam na początku dla mnie numer 1 w walce z pleśnią i polecam każdemu, kto ma ten sam problem, co ja.







Zalety:
·      Skutecznie usuwa pleśń.
·      Nie trzeba skrobać, drapać, myć.
·      Wydajny.
·      Wygodne w użyciu opakowanie.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Złote Środki oraz na FB.

SPOX - Pogromcę Pleśni znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska14 lipca 2015 18:05

    Póki co nie mam problemu z pleśnią no może odrobinkę ale dobrze wiedzieć na zaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O to super wiedziec bo u mnie tez walczymy ciągle z pleśnią :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez w takich sytuacjach nie patrzę na zapach tylko na skuteczność Dobrze wiedzieć które preparaty SA polecane IDE zostawić like na stronę Złote środki

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpukać narazie nie mam z tym problemu.Jakiś czas temu miałam grzyb w pokoju ale udało się go pozbyć jak narazie skutecznie.Na przyszłość będę pamiętała o tym środku ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. superowy srodek ja je nazwywam grzybojady mialam z kilkoma stycznosc ale ten jest naprawde superowy polecam go

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. co prawda my mieszkamy w nowym mieszkanku i oby pleśń nas nie odwiedzała,ale koleżanka niestety ma w domku ten problem. Z czystym sercem dzięki Tobie Aniu mogę ów środek jej polecić. Dziękuję w jej imieniu

    OdpowiedzUsuń
  7. My też mieliśmy w łazience nad kabiną prysznicową ale po spryskaniu tego typu środkiem i odmalowaniu na szczęście nie powraca. Aby pozbyć się tego na dobre warto pomyśleć nad dobrą wentylacją - otwieraniem okna albo wyciągiem elektrycznym.

    OdpowiedzUsuń
  8. napewno gdy zajdzie potrzeba zakupie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ja naszczescie nie mam problemow z plesnia ale jak kiedys sie pojawi to bede wiedziala czego uzyc:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. na pleśń musi być niezawodny płyn bo ciężko jest się tego pozbyć będę pamiętał o nim

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam problemów z pleśnią,ale ciocia tak,więc jej polecę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. też mam pleśń w łazience, trzeba poszukać tego środka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja polecam środek ASG firmy Spranda jest bez chloru

    OdpowiedzUsuń
  14. Spox jest rewelacyjny. W chwilę załatwił problem.

    OdpowiedzUsuń