poniedziałek, 13 lipca 2015

Wydawnictwo Egmont Książeczka pt.: „Masza i Niedźwiedź. Wielkie pranie” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Masza i Niedźwiedź. Wielkie pranie”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Egmont.


Historia zawarta w książeczce jest świetna. Dwójka dość dziwnych przyjaciół (niedźwiedź i maleńka dziewczynka) sprawiają, że nie idzie się powstrzymać od śmiechu, a wiadomo śmiech to zdrowie J.

Prosty tekst zachęca dziecko do słuchania a starsze do samodzielnego czytania.


Możliwość pokolorowania części obrazka, a później naklejenie na jego miejsce naklejki jest świetnym pomysłem. Nawet, gdy się nie do końca uda, naklejka wszystko ładnie zakryje.




Według mnie świetna książka na niepogodę by poprawić nastrój, polecam.








Zalety:
·      Ciekawa historia.
·      Duża dawka śmiechu.
·      Prosty, zrozumiały tekst.
·      Możliwość kolorowania części obrazka, a później naklejenia na to naklejki.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10








Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Egmont oraz na fb Galaktyka Czytelnika.


Książeczkę pt.: „Masza i Niedźwiedź. Wielkie pranie” znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Tak często ogladam z synkiem Maszę a nie pomyslalam o poczytaniu książki Zapomnialam j z ze bajki z TV SA w formie papierowej i to o wiele lepsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska13 lipca 2015 11:57

    U jejku ulubiona no jedna z ulubionych bajek mojej córci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna ksiazeczka ;) a ilustracje boskie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie z corką uwielbiamy Masze ale tej książeczki jeszcze nie mamy. Czas nadrobić

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znamy Maszy,ale wiele o niej słyszałam :) Świetny pomysł z naklejkami:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bajka jest super swietna wiec ksiazeczka musi byc genialna nieukrywam niemialam okazij jej spotkac ale z checia po nia sięgnę

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię takie propozycje książkowe, przyjemne z pożytecznym :))
    Moja Tosia jest za malutka ale będę o niej pamiętać !

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się, ale naklejki pewnie byłyby wszędzie tylko nie w książce

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna książka,bogata w treść i uwielbiane przez dzieci naklejki.Z pewnością jest godna do polecania ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajna książka,bogata w treść i uwielbiane przez dzieci naklejki.Z pewnością jest godna do polecania ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiamy z synem tą bajkę. Żal nam że teraz nie leci już na TVP ABC wiec koniecznie nabędziemy książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Magdalena Potyrała13 lipca 2015 21:58

    Piękna bajka ;) oglądaliśmy a książeczkę też chętnie byśmy poczytali :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszyscy mówią,że ta bajka leci w tv a ja jej nie znam,książkę warto poznać i widać że ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  14. ksiazeczka bardzo fajna i ciekawa a pomysl z mozliwoscia kolorowania a potem gdyby sie nie udalo naklejeniem naklejki jest super:-)

    OdpowiedzUsuń