wtorek, 21 lipca 2015

Wydawnictwo AWM Książeczka pt.: "Świat zwierząt. Wokół nas” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: „Świat zwierząt. Wokół nas”, jaką otrzymałam od wydawnictwa AWM.



Znajdziemy w niej wiele ciekawych informacji na temat zwierząt żyjących wśród traw, w lesie, na pastwisku, w parku oraz w powietrzu. Informacje są napisane w bardzo ciekawy i prosty sposób, tak aby były zrozumiale dla dziecka, co jeszcze bardziej zachęca do poznawania każdej kolejnej strony.


W książeczce znajdują się 2 strony naklejek, a na wiele zwierzątek. Dzieci jak wiemy uwielbiają kleić, więc taka ilość daje im dużo zabawy.


Kartki są śliskie, co ułatwia ich samodzielne obracanie oraz zwiększa wytrzymałość.

Ilustracje są piękne i kolorowe, a zwierzęta na nich wyglądają jak żywe. Także dzieci z wielką ochotą oglądają je od nowa i od nowa.


Książeczka jest ciekawa, dziecko dowiaduje się z niej wiele przydatnych rzeczy i zdecydowanie warto po nią sięgnąć.







Zalety:
·      Zawiera wiele ciekawych informacji na temat zwierząt.
·      Piękne ilustracje, na których zwierzęta wyglądają jak żywe.
·      Dużo naklejek.
·      Śliskie strony.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa AWM oraz na FB.



Książeczkę pt.: „Świat zwierząt. Wokół nas” znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Bardzo dobre książeczki Mój synek ma autyzm ale pięknie czyta i bardzo zapamiętuje informacje z książeczek tego typu

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna książeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietna jest a do tego naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia Surowska21 lipca 2015 11:27

    Dużo naklejek to coś co moja Wikusia lubi najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena Potyrała21 lipca 2015 15:29

    Bawi i uczy ;) jak dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  6. Książeczka super! Mój Miki uwielbia oglądać zwierzątka a jak będzie większy to na nowo będziemy je oglądać i się uczyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię książeczki AWM są super :) Pozdrawiam Kasia Maszkowsk

    OdpowiedzUsuń
  8. fajna,kolorowa uczy bawi dla mnie super dużo informacji które przydadzą się dziecku

    OdpowiedzUsuń
  9. ksiazeczka zawsze warta uwagi jest maluch moze ja ogladac starszy cwiczyc czytanie tak wiec warto je miec ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie takie książeczki, a Tosia uwielbia zwierzęta :) i do tego naklejeczki :))))

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo lubimy książeczki o zwierzaczkach :)

    OdpowiedzUsuń