sobota, 18 lipca 2015

Poezja Smaku Popcorn karmelowy z Białą Czekoladą i Wanilią - OPINIA

Zapraszam na opinię o popcornie karmelowym z Białą Czekoladą i Wanilią, jaki otrzymałam od sklepu Poezja Smaku.




Jadłam popcorn z toffi, karmelem, masłem i solą, ale takiego jeszcze nie. Dostałam aż jeden na spróbowanie a później usłyszałam „mamo jest jeszcze”, to chyba samo mówi za siebie J.

Połączenie popcornu karmelowego z białą czekoladą oraz wanilią daje niesamowity smak. Dosłownie rozkosz dla podniebienia i każdego kubeczka smakowego. Jest dość słodki, ale nie mulący.

Opakowanie jest praktyczne, posiada możliwość wielokrotnego zamykania i otwierania, chociaż u mnie nie było to potrzebne J.

80g, jakie znajdziemy w opakowaniu uważam za ilość idealną. Nie jest ciężki, więc jest go dość sporo, a jak wspominałam dzieci oderwały się, gdy brakło, jakoś wolałabym by więcej na raz nie zjadły J.

Dla mnie niebo w g…. i zdecydowanie polecam, każdy ma prawo na odrobinę przyjemności J.








Zalety:
·      Rozkosz dla podniebienia J.
·      Wygodne opakowanie.
·      Słodki, ale nie mdły smak.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Poezja smaku oraz na FB.



Popcorn karmelowy z Białą Czekoladą i Wanilią znajdziecie TU.

11 komentarzy:

  1. O ciekawy smak uwielbiamy popcorn:) Musiał być pyszny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. brzmi kuszaco ;) chetnie sprobuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Popcorn uwielbiam choc przyznam że najvardziej tylko taki z solą to ten jakoś kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia Surowska18 lipca 2015 17:46

    Ciekawe trzeba spróbować

    OdpowiedzUsuń
  5. kusząca propozycja.. a co w tv teraz leci? :)))
    uwielbiam popcorn i uwielbiam karmel .. a jak to jeszcze jest z czekoladą to ja już kocham :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nieznam osoby ktora by go nie lubila ja uwielbiam karmelowy smak wszystkiego popcor jest pyszny jak dla mnie

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Jadłam różne popcorny ale rzeczywiście takiego smaku nie znam.Dla mnie popcorn musi być słony,inne wersje nie przypadły mi do gustu a jak będzie z tym to czas się przekonać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Magdalena Potyrała19 lipca 2015 09:20

    Takie połączeni biała czekolada, karmel, wanilia - ciekawe. Chyba muszę spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  9. polecasz to nie mam wyjścia i muszę wypróbować ciekawy smak jak na popcorn

    OdpowiedzUsuń
  10. a miałam nie jeść słodyczy :)

    OdpowiedzUsuń