niedziela, 5 lipca 2015

Poezja Smaku Ciastka korzenno - cytrynowe - OPINIA

Zapraszam na opinię o ciastkach korzenno cytrynowych, jakie otrzymałam od sklepu Poezja Smaku.



Ciasteczka mają niepowtarzalny smak i aromat, a to wszystko dzięki przyprawą takim jak cynamon, goździki oraz imbir. Połączenie ich z nutą cytryny tworzy ciekawy, nie za słodki smak.

Są bardzo kruche, a jednocześnie rozpływające się w ustach. Idealne.

W opakowaniu znajdziemy 150g, co się przekłada się na sporą liczbę ciasteczek.

Są pyszne i warte polecania J.





Zalety:
·      Ciekawe połączenie różnych przypraw i cytryny.
·      Pyszne.
·      Kruche i rozpływające się w ustach.
·      Dość dużo w opakowaniu.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Poezja Smaku oraz na FB.



Ciastka korzenne cytrynowe znajdziecie TU.

14 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska5 lipca 2015 11:09

    Uwielbiam słodycze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. oo jakie musza byc pyszne uwielbiam ciasteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Brzmi ciekawie a ciekawe jak mi zasmakuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ciekawa smaku lubię nowości .Gdzie możona je kupić?

    OdpowiedzUsuń
  5. Mniam, narobilas mi ochoty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam chrapkę :D
    uwielbiam ciasteczka korzenne a tu jeszcze cytrynka .. mniamnuśne

    OdpowiedzUsuń
  7. ciekawe ciasteczka zapewne musza byc dobre skoro maja tyle w sobie dobroci

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszą być pyszne te ciasteczka z pewnością inne niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszą być pyszne te ciasteczka z pewnością inne niż wszystkie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniała propozycja do popołudniowej kawki

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam ciacha:-) a takie polaczenie smakowe nie tylko ciekawi ale kusi zeby sprobowac:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie no ty po prostu to uwielbiasz Anno :) uwielbiasz się nade mną znęcać :P

    OdpowiedzUsuń