czwartek, 16 lipca 2015

Mentor Cosmetics Poland ECO płyn do mycia naczyń - OPINIA

Zapraszam na opinię o ECO płynie do mycia naczyń, jaki otrzymałam od Mentor Cosmetics Poland.



Abym mogła powiedzieć, że płyn jest dobry musi posiadać trzy cechy. Być delikatny dla dłoni, bezlitosny dla tłuszczu i nie śmierdzieć. Eco płyn posiada je wszystkie trzy, ale po kolei J.

Płyn mieści się w dość wygodnej, plastikowej butelce z dozownikiem, który zdecydowanie ułatwia jego dozowanie.


Konsystencję ma bardzo gęstą, a dzięki temu jest niesamowicie wydajny.


Z wszelkim tłuszczem czy też resztkami jedzenia radzi sobie doskonale. Nie ma potrzeby szorowania, namaczania oraz ponownego mycia np. patelni, na której smażone były frytki.

Dla dłoni jest bardzo delikatny. Nie tylko nie wysusza ich, ale również nawilża i pielęgnuje, a to dla mnie dość cenne w płynie do naczyń, w końcu używam go dość często.

Zapach jest możliwy. Mnie nie zachwycił, ale nie uważam go za „śmierdzący” czy jakiś nie do zniesienia.

Według mnie płyn jest świetny i zdecydowanie polecam.








Zalety:
·      Wydajny.
·      Skuteczny.
·      Wygodne opakowanie.
·      Nie wysusza dłoni.
·      Pielęgnuje dłonie.







Wady:
Brak





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Mentor Cosmetics Poland oraz na FB.

  ECO Płyn do mycia naczyń znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska16 lipca 2015 18:34

    To coś dla mnie niestety nie mam zmywarki więc dobry płyn to podstawa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zwracam uwagę żeby był gęsty a ten jak piszeaz jest właśnie taki To plus Ciekawa jestem jak się splukuje Kiedyś miałam rewelacyjny płyn który świetnie myl lecz wyplukanie bo ciężkie Skoro polecasz to jak znajdę w sklepie to wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Zmywać naczynia trzeba a jak można sobie uprzyjemnić to zadanie to czemu nie ;) W końcu nie musi być to reklamowane "Fairy" żeby działał skutecznie,był gęsty i delikatny dla naszej skóry.Z chęcią go przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Magdalena Potyrała16 lipca 2015 21:44

    Dla mnie najważniejsze przy wyborze płynu jest jego wpływ na dłonie, jeśli nie wysusza ich to ja to kupuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. a mnie się właśnie płyn kończy :D
    bezlitosny na tłuszcz.. hmmm ja mam sporo tłuszczu :D i tu i tam :)) hihi ..ale tak na poważne, to bardzo istotne, jakiś czas temu wrócilam do znanej marki Ludwik i hmm zawiodłam się ;/ kiedyś był super, a teraz spoczął na laurach ..
    zatem ów Eco warto spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam swoj sprawdzony i niezamieniam go na inny nawet jakby byl niewiem jak swietny zostane przy swoim

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba się za nim rozejżeć jak będę w mieście :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie ze jest gesty i nie wysusza skory choc lubie jak plyn ladnie pachnie

    OdpowiedzUsuń
  9. płyn do mycia naczyń musi być pogromcą tluszczu nikt nie lubi namaczać męczyć się z szorowanie garnków warto go spróbowac

    OdpowiedzUsuń
  10. Znam ten płyn, używałam go, przynosiła mi go dystrybutorka Mentor Cosmetics. Piszesz o tym zapachu - ja go bardzo lubię - ten zapach daje oryginalne mydło marsylskie ! Ja też polecam. Chętnie bym go jeszcze kupiła, ale ta dystrybutorka jakoś już prawie rok się u mnie w pracy nie pojawiła.

    OdpowiedzUsuń