piątek, 17 lipca 2015

Mały Wodniak Sukienka/tunika dresowa serce - OPINIA

Zapraszam na opinię o sukienka/tunika dresowa serce, jaką otrzymałam od sklepu Mały Wodniak.


Amelka ma na tą chwilę sukieneczkę i bardzo podoba mi się fakt, że posłuży jej długo, a to, dlatego, że gdy podrośnie będzie miała tuniczkę.

Jakość wykonania oraz materiału jest na wysokim poziomie. Nie znalazłam ani jednego niedociągnięcia, materiał w praniu się nie zmechacił (prana 6 razy), nitki nie popuszczały, kolor się nie zmienił.



Sukieneczka posiada rękawy z możliwością noszenia na dwa sposoby. Może być długi rękaw lub po zapięciu w przypadku Amelki 3\4 a gdy podrośnie będą rękawy do łokci. Tym sposobem można jej używać i gdy jest zimno i gdy ciepło, czyli praktycznie cały rok.



Na przodzie znajdziemy serduszko, które bardzo ładnie się prezentuje J.


Po bokach, na szwie są dwie spore kieszenie na dziecięce skarby.


Córka bardzo sobie chwali wygodę noszenia. Sukienka nie krępuje ruchów, można w niej biegać, skakać i wariować, czyli robić wszystko to, co dzieci kochają.

Na Amelce prezentuje się bardzo ładnie, a przynajmniej mi się strasznie podoba J.



Moim zdaniem sukienka\tuniczka jest wysokiej, jakości, ładna i dziecko dość długo w niej pochodzi, a więc warto w nią zainwestować i polecam J.







Zalety:
·      Wysoka, jakość.
·      Nie mechaci się.
·      Ładnie się układa na dziecku.
·      Można nosić, jako sukienkę i jako tunikę.
·      Długi i krótki rękaw.
·      Wygodna.








Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Mały Wodniak oraz fb Swimtrainer.


Sukienkę tunikę dresową serce znajdziecie TU.

12 komentarzy:

  1. Śliczna i "rośnie" z dzieckiem córcia moja lubi takie właśnie luźniejsze ubranka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pieknie wyglada widac ze solidnie robiona

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Potyrała17 lipca 2015 14:51

    W sam raz do leginsów (rajstopek) do przedszkola lub szkoły. A jeśli dodatkowo może posłużyć dłużej (raz sukienka raz tunika) to super sprawa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sylwia Surowska17 lipca 2015 14:51

    Fajne rozwiązanie :) jak wyrośnie z sukienki może być jako tuniczka

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna ZwlasCza te podpinane rękawy sprawia ze długo nie będzie za mała Stronę na pewno odwiedze

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna,też lubię takie ubrania- uniwersalne :), widać, że wygodna. Moja Kinia też pewnie by super wygladała w niej, tylko dla nas potrzebny byłby malutki rozmiarek. Pozdrawiam Kasia Żukowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie się prezentuje sukienka na Amelce i super,że będzie ona jej służyła przez długi czas w końcu dzieci szybko rosną.Jak dla mnie to prawdziwa rewelacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest piekna była by idealna na moją biunię

    OdpowiedzUsuń
  9. Amelka wygląda prześlicznie :) Sama lubię tuniczki ,ale widze i, że Tosia też :) i czasem niektóre na tą chwilę są sukienkami jak u Amelki.. ale dzieci tak szybko rosną.

    OdpowiedzUsuń
  10. fakt za dluga na apelke ale bedzie na dluzej ja miala fajny kolor a serduszko ja rozwesela

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  11. ładnie się prezentuje ubranie,ważne że będzie dziecku służyło na długi czas,spokojnie ją wynosi

    OdpowiedzUsuń