czwartek, 23 lipca 2015

Knittex Rajstopy damskie Trinity - OPINIA

Zapraszam na opinię o rajstopach damskich Trinity, jakie otrzymałam od firmy Knittex.






Już po otwarciu zaskoczyła mnie ich wyjątkowa delikatność. Bardzo przyjemnie się je nosi.

Teraz możecie się ze mnie pośmiać, ale tak się załatwiłam na wakacjach, że mam jedną nogę o 2 odcienie ciemniejszą od drugiej. Rajstopy okazały się wybawieniem, ponieważ doskonale wyrównują koloryt skóry i zakrywają nierówną opaleniznę :).

Posiadają płaski szew, co moim zdaniem jest sporym plusem. Nie uwiera.


Część majtkowa i palcowa jest przezroczysta, są półmatowe.


Kolejny ogromny plus to ich trwałość. Nie wiem jak wy, ale ja mam chyba pecha, bo wszelkie tego typu rajstopy mam na jeden raz albo i nie. Te natomiast używałam już 3 razy (dla mnie dużo) i nie ma dziur, zaciągnięć czy innych zniszczeń, a także nie porozciągały się ani nie skurczyły podczas prania.


Moim zdaniem są świetne, milutkie dla skóry i wytrzymałe. Zdecydowanie polecam.

Musicie mi wybaczyć brak zdjęć na mnie, ale jak już pewnie zauważyliście swoich nie wstawiam :).






Zalety:
·      Bardzo delikatne.
·      Wytrzymałe.
·      Wyrównują koloryt skóry (idealne na krzywą opaleniznę :) )





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10





Serdecznie zapraszam na stronę Knittex oraz na FB.


Rajstopy damskie Trinity znajdziecie TU.

9 komentarzy:

  1. Sylwia Surowska23 lipca 2015 18:25

    No fakt też zwykle rajstopy to u mnie są jednorazowo ewent na drugi raz. A niektóre są nawet nie jednorazowe :) i trzeba nast zanim się wyjdzie

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie tak samo z rajstopami;/ super ze te ci wpadly :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magdalena Potyrała23 lipca 2015 21:37

    Ja ostatnio przed weselem zmarnowałam aż 3 pary. Więc za trwałość - duży plus.

    OdpowiedzUsuń
  4. Hehe krzywa opalenizna...;) No cóż może i przytrafić się a wtedy rajstopy będę wybawieniem ;) Dobre jakościowo,warto się w nie zaopatrzyć ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. z rajstopami to jest ciężko oczka szybko idą a te wydają sie godne uwagi i oczywiscie zakupu

    OdpowiedzUsuń
  6. kurcze to muszę spróbować :) powiem szczerze, że czasem założe rajstopy i siep .. a tu dziecko a tu piesek .. i niestety trzeba założyć nowe. zatem te chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a opalenizna hihi .. wiesz ja codziennie widzę mego mężusia jak spaceruję z Tosią a potem jak sie rozbiera to ma opalone ręcę w takiej postaci jak miał bluzkę :) zdarza się nawet najlepszemu :)

      Usuń
  7. na ogol bardzo malo chodze w rajstopach nieznam twojej firmy ale chetnie poznam Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę że mamy taki sam problem z rajstopami :) u mnie też zazwyczaj na jeden raz

    OdpowiedzUsuń