środa, 22 lipca 2015

Czas na Herbatę Gemini Park Bielsko-Biała PUFFINS truskawka - OPINIA




Zapraszam na opinię o PUFFINS truskawka, jaką otrzymałam od sklepu "Czas na Herbatę " Gemini Park Bielsko-Biała.




Puffins to w 100% truskawki, bez zbędnych dodatków, bez chemii i ulepszaczy, które nie tylko są nie zdrowe, ale również „zabijają” naturalny smak.

Są twarde a więc można je żuć, gryźć oraz zastępować gumę do żucia.

Smak jest naturalny, słodki, mocno truskawkowy. Jednym słowem idealny J.

Puffins świetnie zastępuje wszelkie słodkie przekąski, a w przeciwieństwie do nich nie jest bombą kaloryczną a witaminową dzięki technologii suszenia próżniowego.

Moim zdaniem są pyszne i zdrowe. Zdecydowanie polecam i dla dzieci i dla dorosłych.








Zalety:
·      100% truskawka.
·      Świetnie zastępują wszelkie przekąski.
·      Zdrowe.
·      Smak naturalnych, słodkich truskawek.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę "Czas na Herbatę " Gemini Park Bielsko-Biała oraz na FB.


PUFFINS truskawka znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Świetny i zdrowy pomysł na przekąskę dla rodzica i dzieciaczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska22 lipca 2015 19:25

    Fajna sprawa nie widziałam jeszcze takich

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądajaą smakowicie :) skusiłabym sie

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę takie truskawki.Ja uwielbiam owoce i to jako przekąska z pewnością sprawdziło by się u mnie świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena Potyrała22 lipca 2015 21:42

    Przyznam, że ciekawe to jest. Szczególnie w zimę przekąsiłabym ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne. Choc pewnie w komplecie z cena moglo by mi sie juz tak niepodobac :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Aniu , cena za opakowanie "Puffins Truskawka" to 10.99, więc chyba tak bardzo nie przeraża ;)
      Pozdrawiamy,
      Zespół "Czas na Herbatę"
      Gemini Park Bielsko-Biała.

      Usuń
  7. Ale super nie widziałam jeszcze takich a miłą chęcią bym spróbowała :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają rewelacyjnie:) Z chęcią bym spróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  9. sezon na truskawki właściwie się skończył to na osłodę można skosztować truskawek w takiej postaci

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja kocham truskawki :)))) super alternatywa - jestem za

    OdpowiedzUsuń
  11. super wyglada smakowicie chetnie bym zjadla

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  12. no ciekawe :) może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń