poniedziałek, 22 czerwca 2015

Złote Środki Płyn DR CLEAN CI.10 - OPINIA

Zapraszam na opinię o DR CLEAN CI.10, jaki otrzymałam od sklepu Złote Środki.



Postanowiłam mu stworzyć nie lada wyzwanie i przetestować na bardzo zakamieniałym czajniku dziadków. Sami zobaczcie ile kamienia było, a ile pozostało. Gdybym nie widziała tego na własne oczy nie uwierzyłabym, że z tamtego czajnika coś jeszcze będzie.



Środek jest bezzapachowy, co w przypadku używania do czajnika świetnie się sprawdziło.

Użycie go jest bardzo łatwe. Wystarczy 10 ml wlać na litr wody i podgrzać, a następnie pozostawić na 15 min. Po tym czasie wylać i delikatnie przetrzeć gąbką.


Dla mnie efekt genialny, mimo, że nie usunął, w 100%, ale nie był to delikatnie zakamieniały czajnik tylko nieczyszczony, co najmniej rok. Zdecydowanie polecam.







Zalety:
·      Usuwa nawet stary kamień.
·      Bezzapachowy.
·      Łatwy w użyciu.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Złote Środki oraz na FB.

DR CLEAN CI.10 znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Super ze bezzapachowy i powinno sie tego czesciej uzywac bo to zmniejsza zuzycie pradu w przypadku czajnikow elektrycznych Stronka polubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zabrałam czajnik w celu wyrzucenia, ale akurat doszło to cudo bo dla mnie efekt łał

      Usuń
  2. Idelany do mojego czajnika. Mamy chyba bardzo twarda wode bo sie strasznie duzo zbiera :( Dla dzieci to disc niebezpieczne wiec czesto musimy zmieniac czajnik. Koniecznie musze kupic.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas niestety jest bardzo twarda, do tej pory radziłam sobie octem ale już ani myślę :)

      Usuń
  3. O matko pierwszy raz takie cudo widzę już polubiłam stronę i zorientuje się ile kosztuje

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy produkt tym bardziej że bezzapachowy. Trzeba wypróbować:)
    Grażyna Kozdra

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie ocet (którego zapachu nie lubię) odszedł w zapomnienie :)

      Usuń
  5. O ja ale efekt super. Chetnie wyprobuje na naszym czajniku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam skoro z takim dał radę da z każdym (nie podejrzewam żeby ktoś miał tak zapuszczony jak starsi schorowani ludzie)

      Usuń
  6. Super efekt. Bardzo dobry musi być :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 10:47

    Wygląda obiecująco. Zamiast octu polecam zagotowanie kwasku cytrynowego nie jest tak smierdzący jak ocet a równie skuteczny

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. próbowałam kiedyś z kwaskiem ale mi później woda na kwaśno dość długo smakowała

      Usuń
  8. Coś warte przetestowania ;) Dobrze,że jest bezzapachowy i świetnie sobie radzi z trudnymi wyzwaniami trzeba spróbować tego środka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi się takie środki zawsze z "smrodem" kojarzą, a tu taka miła niespodzianka :)

      Usuń
  9. efekt robi wrażenie :) super środek:)

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę,że środek sprawdzi się w wielu sytuacjach wiec warto go spróbować

    OdpowiedzUsuń
  11. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 17:55

    Super nie trzeba będzie tak często wymieniać czajników :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super uzywam octu i on zda egzamin ale przy takim kamieniu to juz mega super srodek potrzebny moim dziadkom musze dac bo tez czajnik w oplakanym stanie ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny środek :) gdybym wcześniej taki znała pewnie dałabym życie nie jednemu ze sprzętów

    OdpowiedzUsuń