poniedziałek, 1 czerwca 2015

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Smerfy Hazardziści" - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Smerfy hazardziści”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.




 Smerfy uwielbiałam będąc dzieckiem. Pamiętam to odliczanie, czekanie na niedzielną wieczorynkę, aby poznać kolejne przygodny niebieskich stworków. Przyznam się, że zanim pokazałam komik córce sama go przeczytałam. Z przyjemnością chłonęłam przygody Smerfów.

Komiks opowiada ciekawą, wciągającą historię. Smerfy uwielbiają dobrze zjeść, ale nie mają przypraw, tak, więc podbierają je ludziom. Pewnego dnia widzą ludzi grających i zakochują się w hazardzie. Od tej chwili w wiosce zaczynają się gry w kości i karty, aż wpadają w szpony nałogu. Oczywiście pojawia się również zły Gargamel.

Prosty tekst, ciekawe ilustracje, ciekawa historia – to wszystko sprawiło, że również Amelka z ochotą przeczytała przygody Smerfów.

Według mnie komiks jest wart uwagi i to nie tylko dla dzieci J.








Zalety:
·      Prosty, zrozumiały dla dziecka tekst.
·      Ładne ilustracje.
·      Ciekawa historia.
·      Powrót do dzieciństwa dla dorosłego J.




Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwo Egmont.


Komiks pt.: „Smerfy hazardziści” znajdziecie TU.

28 komentarzy:

  1. super komiks ze smerfami je lubi kazde dziecko moj uwielbie pewnie chetnie by ogladal obrazki i po swojemu go opowiadal

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie :) i intrygująco. Mam nadzieję, że zakończył się komiks pozytywnie z puenta, że hazard jest zły -aczkolwiek sama jak byłam mała zabawiałam się w substytut hazardu - wymieniałam się karteczkami, ulotkami i handlowałam jak miałam czegoś więcej. Tytuł swoją tajemniczością i oryginalnością zachęca do przeczytania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a zakończenia nie zdradzę, nie było by sensu po niego sięgać :-)

      Usuń
  3. Jako dziecko uwielbialam smerfy choc i teraz lubie zerknac jak Olisia oglada. Komiks wydaje sie byc bardzo interesujacy moze kupie dla Oliski i sama poczytam hihi

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaki interesujacy temat opisano Bardzo dobry pomysl U,mnie smerfy wciaz na topie Ogladam z dziecmi

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubimy smerfy <3 Fajna alternatywa wieczorynki, może się skusimy :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) zapowiada się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiałam smerfy w dzieciństwie :) Komiks ma bardzo ładne ilustracje i na pewno jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto z nas nie uwielbia Smerfów ;) I do tego komiks ma w sobie ukryty przekaz.Napewno komiks wart uwagi ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. o kupowałam kiedyś komiksy ze smerfami a jak starszy był w wieku młodego to były jakieś gazety, ale tak drogie że kupiłam tylko ze 2 numery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. były ale z tego drogiego wydawnictwa na "D" i nie kupowałam, można było zebrać całą wioskę Smerfów ale biorąc pod uwagę koszty to po prostu nie było mnie stać na wydatek 50zł miesięcznie przez około 3 lata bo pewnie tyle by to trwało

      Usuń
  10. komiks z ulubionymi bohaterami i to z naszych czasów zachęcający i ciekawy,godny polecenia

    OdpowiedzUsuń
  11. kto nie czekal na nie:-) fajny komiks, wart poczytania:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie na niedzielną wieczorynkę, a teraz dzieci mają o której chcą i co chcą

      Usuń
  12. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 13:28

    Smerfy bajka dzieciństwa

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 19:05

    Smerfy wprost uwielbiamy i o nowych ich przygodach chętnie poczytamy

    OdpowiedzUsuń