wtorek, 2 czerwca 2015

www.gadzetex.pl Mydelniczka żelowa żabka - OPINIA

Zapraszam na opinię o mydelniczce żelowej żabka, jaką otrzymałam od sklepu www.gadzetex.pl.



Wielkość mydelniczki jest odpowiednia zarówno na mniejsze mydła jak i na większe.

Żelowa forma bez rowków sprawia, że jest łatwa w utrzymaniu czystości.

Wewnątrz mydelniczki znajdziemy żel z brokatem, bardzo ładnie to wygląda. Wygląd żabki i brokat w środku, szczególnie zachwycił Amelke.

Kolejnym plusem jest to, że nie ślizga się po wannie. Mogę ją postawić i mam gwarancję, że mydło wraz z mydelniczką nie wpadnie mi do wody.

Mydelniczka jest taka inna niż wszystkie, ładna, solidna. Z swojej strony polecam J.





Zalety:
·      Ładna.
·      Solidna.
·      Nie ślizga się po wannie.
·      Odpowiednia na mydło małe i duże.






Wady:
BRAK





Moja ocena -10\10


Serdecznie zapraszam na stronę www.gadzetex.pl oraz na FB.


Mydelniczkę żelową żabkę znajdziecie TU.

24 komentarze:

  1. Największy problem mydelniczek został rozwiązany dzięki żabce :) Nie wiem jak Wy,ale ja tak mam, że zawsze coś z brzegów wanny spadnie do środka : a tu żel do kąpieli a tu mydło.a tak super rozwiązanie :) przecież nikt nie lubi papkowatego mydełka, jakim się staje pod wpływem zanurzeń. Żabka jest również oryginalnie kolorowa :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest naprawde sliczna moja olisia krzykne ce ce mama. Ona uwielbia zabki wiec trzeba jej kupic skoro jest taka dobra :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna :) super rozwiązanie dla zwykłych mydelniczek

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczna ta mydelniczka super ze latwo sie ja myje czasem mialam problem z miektorymi bo osad pozostawal a ta jest w swoim rodzaju wyjatkowa co jej daje ten urok to brokat

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  5. Mydelniczka ktora nie spada ciagle to jest to Ladna jest a stronke juz znam:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napewno jest to przydatny gadżet a to,że nie spada z wanny czy z umywalki to ogromny plus.Pięknie się prezentuje a dzieciaki zadowolone ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny jest w niej nie tylko wyglad ale to ze nie spadnie do wody i latwosc w utrzymaniu jej w czystosci:-)

    OdpowiedzUsuń
  8. juz widzę uśmiechnięta buźkę synka gdy będzie miał tą mydelniczkę sprawdzona wiec kupujemy

    OdpowiedzUsuń
  9. super mamy taką samą i też sobie bardzo chwalimy:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:59

    fajna żabka z tej mydelniczki

    OdpowiedzUsuń