piątek, 5 czerwca 2015

stylity.pl Elegancki portfel pikowany - OPINIA

Zapraszam na opinię o eleganckim portfelu pikowanym, jaki otrzymałam od sklepu stylity.pl.



 Portfel wykonany jest z solidnej, ekologicznej skóry. Otwierany miliony razy i doznał żadnych uszkodzeń (specjalnie dałam dziecku do „pobawienia się” aby się przekonać czy po miesiącu używania nie okaże się klapą).

Mój jest w ślicznym, czerwonym kolorze, ale po za nim jest jeszcze do wyboru cztery inne kolory.

Portfel zamykany jest na solidną, a jednocześnie bardzo ładną klamrę. Zdecydowanie dodaje mu uroku, a jednocześnie daje gwarancję, że się nie odepnie i dokumenty nie wypadną.

Po jego otwarciu znajdziemy kieszonkę na dziesięć kart, przegrodę na banknoty i monety oraz dodatkowe kieszonki 3+ miejsce na zdjęcie. Dużo miejsca, więc wszystko, co potrzeba zmieścimy. Przegrody na karty i zdjęcia są zapinane na zatrzask, a na pieniądze na suwak. Bardzo mi się podoba to, że gdy płacę gotówką nie widać kart.



Jego rozmiary są naprawdę spore (albo ja byłam przyzwyczajona do malutkiego) - Wysokość: ok. 10 cm
Szerokość: ok. 18,5cm. Spodobała mi się jego wielkość, bez problemu mogę w nim wszystko zmieścić i nic nie wystaje, a tak miałam w poprzednim.

Ładny i solidny, według mnie wart zakupu, a więc polecam.







Zalety:
·      Elegancki.
·      Solidny.
·      Duży.
·      Oddzielnie zapinana część na dokumenty i na pieniądze.
·      Wiele przegródek na karty i zdjęcia.







Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę stylity.pl oraz na FB.



Elegancki portfel pikowany znajdziecie TU.

34 komentarze:

  1. Fajny :) podoba mi się w szczególności duża ilość kart, w końcu wszędzie dawają karty rabatowe -tak je chowałam w jeden przegródce a przy zakupach zapominałam ;/ a tak byłyby widoczne :) poza tym dobrze Aniu spostrzegłaś, że jak płaci się gotówką to nie widać karty płatniczej a tym samym nie kusi się innych "do złego"
    kolor fajny :) ja też mam czerwony portfel i powiem szczerze, jak zobaczyłam cenę to szczęka mi opadła ;/ mój kosztował 150 zł i po m-cu reklamowałam bo poszedł zatrzask przy otwieraniu- no ale to jest tak jak kupuje się w sklepie a nie internecie, poza tym to był prezent od mężusia- chciał dobrze,.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja dałam do testowania zamka niezniszczalny jak młody nie pokonał nie padnie

      Usuń
  2. superowy wazne ze niewidac kart bo malo ktory portwel tak ma .najlepszym testerem sa dzieci jak one nierozwala to przetrwa wiele

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie jak przetrwał spotkanie z dzieckiem przetrwa wszystko :-)

      Usuń
  3. Świetny jest bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  4. super ja też mam czerwony fajny, lubię jak można mieć przy sobie zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  5. No skoro córcia przetestowała, to musi byc porządny :D Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  6. super :) bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kolor czerwony portfela ja mam podobny kiedyś miałam też małe teraz wolę większe rozmiarowo więc kiedy będę zmieniać na nowy wiem gdzie kupić sprawdzony a nie tą "chińszczyznę" którą sprzedaje się na każdym kroku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam poprzedni aż miesiąc a wygląda jak by tornado przeżył

      Usuń
  8. Kolor obledny ale przyznam szczerze że nie przemawia do mnie taki wielgachny portfel z
    Tego powodu iż wolę mniejsze torebki ( w dużych miałam problemy by coś znaleźć ) a portfel musi mi się mieścić w torebce

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczny jest az chce sie taki miec:-) super ze ma oddzielnie zapinane czesci na karty i na pieniadze...

    OdpowiedzUsuń
  10. mi się podoba i aż niemożliwe że za taką cenę mamy taki solidny portfel a jednak kupić tani a dobry to ogromna rzadkość

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam takie portfele i do tego czerwony idealny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie nie pomaga kolor w utrzymaniu :-(

    OdpowiedzUsuń
  13. Całkiem niedawno szukałam dla siebie portfela, kupiłam również czerwony,gdyby nie to pewnie bym się skusiła na ten polecany:) Katarzyna U

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam z tej firmy nieco inny, użytkuje ponad miesiąc i jestem bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 13:02

    Portfel moja słabość uwielbiam je

    OdpowiedzUsuń
  16. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:47

    Czerwony, solidny jeszcze żeby pieniądze się go trzymały to byłby idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. o a ja szukam właśnie portfela :) bo mój (też czerwony ) wygląda juz jak psu z gardła wyjęty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny ma pojemność na karty w moim guście

    OdpowiedzUsuń