wtorek, 16 czerwca 2015

Sklep Fanex Ketchup nr VII - OPINIA

Zapraszam na opinię o keczupie nr VII, jaki otrzymałam od sklepu Fanex.




Keczup zamknięty jest w szklanej butelce. Nie wiem, czemu ale mi takie keczupy zdecydowanie lepiej smakują. Butelka jest dość poręczna, a wydobycie z niej keczupu jest łatwe.

Konsystencja jest według mnie idealna, ani nie za rzadka ani nie za gęsta.

Smak keczupu doskonały. Lekko pikantny, z dobrze wyczuwalnymi przyprawami oraz pomidorami.

U mnie każdy zachwycał się jego smakiem, a Wam zdecydowanie polecam J.






Zalety:
·      Wspaniały, lekko ostry smak.
·      Idealna konsystencja.
·      Szklana butelka.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Sklep Fanex oraz na FB.


Ketchup nr VII znajdziecie TU.

33 komentarze:

  1. Wiadomo,ze żywnosc w szklanych opakowaniach ma jednak lepszy smak Fanex juz znamy wiec polubione mam i mysle,ze sprobujemu tego ketchupu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a mnie zastanawia czemu tak jest że od opakowania smak zależy

      Usuń
  2. Dla mnie szklana butelka to minus. Zawsze coś na dnie zostaje ale firmę fanex bardzo lubię i cieszę się, że inwestują w nowy disign

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w plastiku też posiadają, a do dna nie doszłam więc się nie wypowiem :)

      Usuń
  3. u mnie ketchup w domu to podstawa wydaje sie pyszny

    OdpowiedzUsuń
  4. o ten pewnie by mi przypadł do gustu (Katarzyna Śledź)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię ketchupów w butelkach plastikowych bo pierdzą podczas wyciskania :D i pryskają :)
    Takie rozwiązanie bardziej do mnie przemawia :) a że ostry smak to pewnie i mój mąż by zaakceptował :)
    super ketchup warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  6. zastanawiam sie jakby posmakowal mojemu synkowi ktory potrafi keczup jesc paluszkiem a kielbaska zostaje .napewno jest dobry

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubimy keczupy w butelce szklanej nam takie tez bardziej smakują. pozdrawiam Kasia Maszkowsk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to tak jak mi choć znam też kilka świetnych butelkowych :)

      Usuń
  8. nie przepadam za szklanymi opakowaniami dlatego ze synek uwielbia keczup jesc sam a czasami jak to malemu sie moze przydarzyc, lubi upuscic wiec zamiast pysznego keczupu bylaby po nim plama:-(

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie ketchup schodzi jak świeże bułeczki.I widzę,że też to zauważyłaś,że ketchup w opakowaniu plastikowym a ten w szklanym od tego samego producenta ma naprawdę inny smak.I lubię pikantne więc to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłodniałam przez Ciebie :P Monika.P

    OdpowiedzUsuń
  11. no nie znam tej firmy, ale apetytu na ten ketchup to mi narobiłaś :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ne próbowałam, nie znam, nawet nie kojarzę, z chęcią przetestuje:)
    Katarzyna U :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ketchup u nas zawsze musi stać a skoro nam zachwalasz to musimy koniecznie po niego sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  14. Szklane opakowanie zdecydowanie dobrze o nim swiadczy. Posmak plastiku nie wchodzi w sklad :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 12:23

    W sam raz na grilla o ile w tym roku nam pogoda dopisze

    OdpowiedzUsuń
  16. znam, lubię i polecam Fanex jest pyszny

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:14

    opinia brzmi pysznie

    OdpowiedzUsuń
  18. coś dla mojego Damiana, uwielbia testować keczupy :)

    OdpowiedzUsuń