czwartek, 4 czerwca 2015

Nastopy.pl Skarpetki Dziecięce DISNEY Frozen - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach dziecięcych DISNEY Frozen, jakie otrzymałam od sklepu nastopy.pl.




Skarpetki z ulubionymi bohaterami to wielki plus dla dziecka. Amelka zakochała się w nich od pierwszego wejrzenia, ja również, ale z innych powodów.

Jakość jest bardzo wysoka. Obecnie to ulubione skarpetki a więc są w ciągłym ruchu. Prawe naście razy pozostają jak nowe, kolor idealny, ani jednego zmechacenia.

Gumka jest dość szeroka, nie uciska nóżki, a jednocześnie solidnie trzyma skarpetkę na miejscu. Nie rozciąga się pod wpływem używania i prania.


Skarpetki są przewiewne, nie powodują pocenia się nóżki, co dla mnie jest wielką zaleto.

Córka zachwycona wyglądem, ja, jakością - obie polecamy.






Zalety:
·      Śliczne.
·      Wysokiej, jakości.
·      Solidna, niepowodująca ucisku gumka.
·      Nie powodują pocenia się stópki.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę nastopy.pl oraz na FB.


Skarpetki dziecięce DISNEY Frozen znajdziecie TU.

25 komentarzy:

  1. Świetne skarpetki na teraz w sam raz

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja cora za duza na takie ale synowi bym kupila Dopiero co wczoraj mowilam.ze juz sie nie połaszę na tansze skarpetki bo porownalam wczoraj trwalosc tych tanszych i drozszych i mam dosc dziur po dwoch noszenoach Zdecydowanie wole wysoka jakosc Strone odwiedze jak zwykle

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczne skarpetki super ze guma nie uciska moze wzorek by zaciekawil Mikolaja i niesciagal ich z nozek bo do tej pory mama zaklada a miki myk sciaga a te sa naprawde ladniutkie Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne :) czasem się zastanawiam, dlaczego producenci nie robią takich skarpetek w rozmiarze 40 :) bo ja też chętnie bym takowe nosiła :D
    a poza tym od momentu jak sama wypróbowałam skarpeteczki od nastopy.pl to jestem w nich zakochana :D oo nawet teraz mam na nóżkach :D polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. Skarpetki świetnie się prezentują a sklep nastopy.pl mieliśmy okazję już poznać i to kolejny przykład,że można tam śmiało kupić skarpetki i to nie tylko dla naszych dzieciaczków ale dla naszej całej rodziny ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są śliczne mojej Olisi na pewno by się spodobały :) wiele dobrych opinii słyszałam o tym sklepie chyba czas zrobic tam zakupy :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. My dostaliśmy w prezencie od babci skarpetki ze sklepu nastopy.pl :) Naprawdę są mega :) JAkość jest super i gumka nie ściska :) Zgadzam się z opinią :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  8. wiem wiem że są dobre w końcu już czytaliśmy o tym sklepie nie raz i n ie tylko Ania ale też inni fani je polecają ulubione postacie z bajek zawsze mile widziane dla dzieci

    OdpowiedzUsuń
  9. syncio ma z motorem i z autem wiec wiem ze sa swietne i nie uciska go gumka co w wiekszosci jego skarpet jest problemem a te sa super. dla dziewczynki sliczne:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze,że nie uciskają :) pięknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  11. skarpetki mam, ale w wersji chłopięcej i tak samo bardzo sobie je chwalę, mój syn tez śmiga w nich po domu i wieczorem żadnej odciśniętej gumki:) a i piorę je nawet co 2 dzień bo to jedne z ulubionych skarpet synka i tylko piorę i schną i znowu w użytku:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zupełnie ja u mnie wybierają te co lubią i jak tylko w szufladzie to znowu na nogi :)

      Usuń
  12. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 13:04

    Fajne wzór na czasie teraz

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:48

    Frozen córcia oszalała

    OdpowiedzUsuń