czwartek, 4 czerwca 2015

Maciej Opalski Dystrybucja FM Group Płyn do mycia szyb Glass Cleaner - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do mycia szyb Glass Cleaner, jaki otrzymałam od Maciej Opalski Dystrybucja FM Group.





Muszę się pozachwycać, bo płyn jest genialny, u mnie mycie okien należy do męża (daruje sobie tłumaczenie, dlaczego), a on jak coś robi musi być idealnie. Zawsze mycie okien to było pucowanie na mokro kilkakrotnie (ach te małe tłuściutkie i czekoladowe rączki), a później na sucho. Teraz mycie jest proste i przyjemne.

Płyn bez trudu usuwa tłuszcz, brud, czekoladę, odciski dłoni i wszystko to, co syn pozostawi na szybach.

 Zawiera środki nabłyszczające, a po ludzku szyby błyszczą, nie posiadają smug i nie trzeba ich polerować na sucho.

W użyciu jest bardzo łatwy. Dobrze się rozprowadza. Na szybie powstaje lekka pianka i jeśli się nie ociągamy nie ma problemu z kapaniem na podłogę.

Opakowanie jest praktyczne, dozownik zapewnia łatwe użycie bez potrzeby używania miski itp.

Płyn jest bardzo wydajny, dwa max trzy psiknięcia zdecydowanie wystarczają na duże, balkonowe okno.

Jego zapach jest śliczny, jabłkowy. Dość długo unosi się w pomieszczeniu.

Mąż, jako tester ocenia go na 10. Jak to stwierdził jest najlepszy z tych, co używał i zdecydowanie poleca.





Zalety:
·      Skuteczny.
·      Wydajny.
·      Ładny zapach.
·      Nie pozostawia smug.
·      Łatwy w użyciu.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Maciej Opalski Dystrybucja FM Group  gdzie przez wiadomość prywatną możecie złożyć zamówienie. Zamówienia można składać również po przez maila maciej.opalski@gmail.com

25 komentarzy:

  1. Plus,ze ladnie pachnie ostatnio mialam skuteczny plyn super myl ale tak brzydko pachnial ze sie nie dawalo oddychac a ten ktory polecanie daje szanse na.to ze okna beda czyste i w pomieszczeniu od razu czuc zapach swiezosci:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety niektóre specyfiki fajne ale nie pachnące ten na szczęście nie

      Usuń
  2. O przydalo by mi sie takie cudo bo mycie okien to moja zmora. I fajnie zea ladny zapach to duzy plus dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgadzam sie z toba plyn jest genialnie superowy ostatnio mi go brakło mylam innym i to jakas masakra byla teraz mycie okien z tym plynem jest przyjemniejsze Firma super nietylko plyn jest genialny ale inne produkty tez

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się mam jeszcze perfumy świetne ale o nich innym razem :-)

      Usuń
  4. A ja nigdy nie moge trafić na ten idealny... Bo albo zostawia naprawde wyraźne smugi, albo strasznie daje alkoholem, a jak nie to rozpylacz odmawia posłuszeństwa... :/ Monika P.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj ten, jeśli chodzi o te trzy kwestie nie zawiedzie cię

      Usuń
  5. Rewelacja :) u nas płyn teraz też jest dużo wykorzystywany, bo Tosieńka lubi szyby i lustra :D No i mężuś ( bo u mnie też On myje) bedzie miał lżejszą pracę :D
    Dziękuję za recenzję, musimy wypróbować

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba wszystkie dzieci kochają szyby, niestety dla rodziców

      Usuń
  6. Super recenzja trzeba wypróbować jeśli tak ładnie pachnie, bo ja wciąż szukam tego idealnego:)

    Grażyna Kozdra

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja muszę przyznać,że okno u mnie w sypialni też należy do mojego męża ;) Na szczęście syn tylko okna w kuchni dosięga ale tak czy owak mycia i tak jest sporo.Z chęcią wypróbuję w końcu trzeba ułatwiać sobie życie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. to mnie żona sprzedała że muszę myć okno w sypialni heh ;p ale reszta należy do niej jeśli chodzi o plyny do sprząrania to zona raczej kupuje wszystko i musi teraz kupic ten bo inaczej protestuje i nie myje okien

    OdpowiedzUsuń
  9. przy malych raczkach domyc sie szyb jest bardzo ciezko wiec przydalby sie taki dobry i sprawdzony a przy tym ladnie pachnacy i wydajny...

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię dobrej jakości produkty do mycia szyb. Super,że się sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  11. i trzeba ciągle powtarzać bo słonka nie widać

    OdpowiedzUsuń
  12. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 13:06

    Przydało by się do mojego balkonowego bo ciężko umyć po łapkach dzieciaków

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten daje rade syn uwielbia dotykać szyby szczególnie z czekoladą lub kotletem w dłoni :)

      Usuń
  13. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:51

    Mycie okien szczególnie latem to moja zmora co miesiąc brudne, zasrakane przez ptaki i muchy przydałby się dobry płyn

    OdpowiedzUsuń
  14. no to trzeba będzie wypróbować

    OdpowiedzUsuń