sobota, 6 czerwca 2015

Intesa Mirato Szampon przeciw wypadaniu włosów - OPINIA

Zapraszam na opinię o szamponie przeciw wypadaniu włosów, jaki otrzymałam od ASCO dystrybutora marki Intesa.



Szampon ma obłędny zapach. Nie da się inaczej opisać, intensywny, męski, pozostający długo na włosach, kuszący kobiety.

Opakowanie to plastikowa butelka, dość smukła i ładna. Zamknięcie typu klik.


Konsystencja średnio gęsta, idealna. Szampon dobrze się pieni i jest dość wydajny.

Po umyciu włosy są wspaniałe w dotyku, miękkie i delikatne, a także super oczyszczone i nawilżone. Nie uczula i nie powoduje łupieżu.

Według męża szampon jest świetny i zdecydowanie poleca.






Zalety:
·      Obłędny zapach.
·      Wydajny.
·      Oczyszcza, nawilża, pielęgnuje.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10






Serdecznie zapraszam na stronę Intesa Mirato oraz na FB.

34 komentarze:

  1. Uwielbiam ten męski zapach :) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  2. maz uwielbia jak szampon ladnie pachnie wiec cos w sam raz dla niego:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. powiadasz ze zapach obłedny lubie gdy od pana ladnie pachnie lubie zapach ktory jest wyczuwalny dlugo dotego szampo nie uczula swietna sprawa

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  4. A czy włosy nie wypadają?
    ciąża to piękny okres, ale po ciąży jak juz "schodzą" te hormony to niestety cierpi organizm a w tym włosy, dlatego też pytam:) Po Tosi to ja kupe zostawiałam na szczotce :( teraz chce sie zabezpieczyć :D
    a w ogóle to uwielbiam szampony o pięknym zapachu.. gdzie pod wiatr idac włosy kosmykami mnie łaskoczą zostawiając swoją woń :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle zalet a dla chlop No,ale jak tak pachnie to super Kazda kobieta lubi jak,jej mezczyzna pachnie np tuz po wieczornej kapieli mmm

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,że mężowi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co prawda mąż nie ma problemów z wypadaniem włosów ale na przyszłość warto wiedzieć co kupić.Uwielbiam jak są piękne zapachy szamponu i do tego skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. jest swietny ;) a zapach niebianski :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie szampony Intesa Mirato pięknie pachną ... uwielbiam wdychać ten zapach!

    OdpowiedzUsuń
  10. udostępnię link u bratowej :) śmiała się dzisiaj że mi brat łysieje :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie wiem jak z łysieniem tu nie sprawdzany nie było na kim

      Usuń
  11. Uwielbiam takie szampony na wlosach mojego meza ktore super pachną. Co prawda narazie nie ma problemow z wypadaniem ale w przyszlosci kto wie moze mu sie przydac

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze u Ciebie to same pozytywne recenzje normalnie :p ale ja takie lubię bo jest później w czym wybierać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie same negatywne też znajdziesz choć tych na nie bardzo nie lubię

      Usuń
  13. oj ty kusisz Aniu...ja już kiedyś pisałem że zazwyczaj używam żelu 2 w 1 ale kto wie moze szampon kiedys mi się przyda a jak sprawdzony to tym bardziej bede o nim pamiętał

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukam właśnie dobrego szamponu, co tam,że męski..:) ważne żeby był skuteczny:) Dzięki za opinie! Katarzyna U

    OdpowiedzUsuń
  15. musze koniecznie kupić mojemu mężowi :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 12:59

    Muszę wypróbować tzn na mężu nie na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:43

    Na szczęście mojemu jeszcze włosy nie wypadają ale jeśli pomaga jestem za

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze wiedzieć, na przyszłość :)

    OdpowiedzUsuń