wtorek, 30 czerwca 2015

e-bobas.info.pl Piasek kinetyczny - OPINIA

Zapraszam na opinię o piasku kinetycznym, jaki dostałam od e-bobas.info.pl.





Wspaniała zabawa w każdym wieku, tak najprościej opisać piasek.

Piasek się sam porusza, coś wspaniałego. Dziecko coś tworzy i po paru chwilach jest coś innego. Amelka była zachwycona i dosłownie nie mogła się oderwać od zabawy.

W dotyku jest wspaniały, taki mięciutki i milutki. Piasek nie klei się do dłoni oraz do powierzchni, co sprawia, że nie mamy wiele sprzątania po zabawie.

Sam do siebie klei się doskonale, co sprawia, że powstają wspaniałe „twory”. Macie kilka tych, co udało mi się uchwycić podczas zabawy Amelki J

Piasek można kupić w kilku wersjach wagowych oraz w kolorach. My mamy 1kg i z takiej ilości Amelka była wstanie stworzyć wiele fantastycznych okazów oraz mieć wiele godzin zabawy i to nie jednorazowej, ponieważ piasek się nie zużywa.


Piasek kinetyczny to wspaniała zabawa dla małego i dla dużego. Zdecydowanie go polecam J.















Zalety:
·      Sam się porusza.
·      Dobrze się klei sam do siebie.
·      Nie klei się do dłoni i do powierzchni.
·      Wiele godzin wspaniałej zabawy.
·      Dostępny w różnej pojemności oraz w kolorach.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę e-bobas.info.pl oraz na FB.


Piasek kinetyczny znajdziecie TU.

19 komentarzy:

  1. Pierwszy raz slysze o czyms takim Po prostu SUPER!

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska30 czerwca 2015 13:46

    Fajowe :) nie wiedziałam że coś takiego istnieje

    OdpowiedzUsuń
  3. super :) bardzo chętnie bym przetestowała :) moja córcia jest niepełnosprawna i dla niej takie rzeczy są rewelacyjną zabawą i rehabilitacją

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo pierwszy raz takie cos widze rewelacja

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 14:20

    Dobra gimnastyka dla rąk malucha

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam o takim piasku ale musi to być świetna zabawa dla dziecka :) pozdrawiam Kasia Maszkowska

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny :) Same plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja ! Nie miałam pojęcia,że taki piasek istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super to dla mnie nowość nie słyszałam, a wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy raz słyszę o czymś takim.Widać,ze piasek prezentuje się znakomicie bo można tworzyć z niego prawdziwe cuda.Dla mnie rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  11. coś fajnego,innego niż wszystko,dziecko może ćwiczyć swoje zdolności artystyczne

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo ciekawa masa plastyczna ktora pozwala na manualne prace dzieći. Polecam tez zwykly piasek zafarbowac na kolor dzieci swietnie sie bawia takimi masami

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale bajer :) Niech no tylko Tosia podrośnie :D będziemy się bawić i razem odkrywać frajdę z zabawy ów piaskiem

    OdpowiedzUsuń
  14. pierwszy raz widze taki piasek i powiem ze jest bardzo fajny i sama bym sie takim pobawila:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. super, ale by mały miał zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super, ale by mały miał zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, ale by mały miał zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. super, ale by mały miał zabawę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sprawa z tym piaskiem. Coś dla mojego syna

    OdpowiedzUsuń