sobota, 20 czerwca 2015

Czekoladowy Luksus Gorzka czekolada do deserów - OPINIA

Zapraszam na opinię o gorzkiej czekoladzie do deserów, jaką otrzymałam od sklepu luksusowe czekolady.



Jest to tradycyjna, gorzka czekolada, czyli taka, którą może zjeść każdy.

Rozpuszcza się doskonale tworząc jednolitą, średnio gęstą masę.

U mnie czekolada doskonale sprawdziła się do truskawek. Dzieci moczyły sobie w niej świeże truskawki nabite na patyczki. Była świetna zabawa, a smak doskonały.

Czekolada szybko zniknęła tak więc szczerze polecamy całą rodzinką J.





Zalety:
·      Tradycyjna, gorzka, czyli dla każdego.
·      Łatwo się rozpuszcza tworząc jednolitą, średnio gęstą masę.
·      Doskonała do truskawek.





Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Czekoladowy Luksus oraz na FB.

Gorzką czekoladę do wypieków znajdziecie TU.

36 komentarzy:

  1. O czekoladowy luksus juz znam Tez stad chyba A czekolada pyszna zdrowa i musi byc w domu zawsze

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam gorzką czekoladę do wszystkiego. Świetna recenzja. Pozdrawiam Katarzyna U

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzyczywiscie smaka narobilas :) u nas truskawek sporo tylko czekolady brakuj ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. O czekolada pycha tej jeszcze nie próbowałyśmy:)
    Grażyna K. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja to bym musiała posypać jeszcze cukrem:)
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
  6. Pyszota. Chyba nie umialabym zyc bez czekolady :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale zrobiłaś mi teraz smaka na czekoladę i truskawki I ja oprzeć się jej pewnie też nie będę mogła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajjj... Tym razem smaka nie będzie ;) Nie lubię gorzkiej ;) Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  9. nielubie gorzkiej ale w polaczeniu z deserami musi byc dobra fajna pewnhe ze zabawa musi bys super truskawki i czekolada juz ja widze w muffinkach czekoladowych mniam Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. Afrodyzjak do łóżka :)
    Mnie dietetyk zalecał gorzką :D więc chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. lubię czekoladę gorzką jest smaczniejsza i zdrowsza,tą chętnie wypróbuję a ze pije dużo kawy to magnez potrzebny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie przepadam za gorzką czekoladą,ale truskaweczki w niej bym chętnie pomoczyła :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja myślałam że też, ta jednak mi przypadła w 100% do gustu

    OdpowiedzUsuń
  14. ojej ale pyszności, super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 11:59

    nie przepadam za gorzką czekoladą bo nie ma juz takiej jak dawniej. Te obecnie produkowane masowo to nie ten smak co dawniej

    OdpowiedzUsuń
  16. mmmm truskawki i czekolada, muszą być pyszne, a ja na obie uczulona:(

    OdpowiedzUsuń
  17. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:04

    idealna na polewy

    OdpowiedzUsuń