środa, 10 czerwca 2015

Cafe Trade Organiczny Napar z Czerwonych Owoców i Aroni - OPINIA

Zapraszam na opinię o Organicznym Naparze z Czerwonych Owoców i Aroni, jaki otrzymałam od sklepu Cafe Trade.




Pyszności jednym słowem.

Pierwsza wielka zaleta to brak zawartości kofeiny w składzie. Jest naturalny, bezpieczny, bez obaw podaje dzieciom.

Herbata jest w formie torebek ekspresowych. W opakowaniu znajdziemy 25 sztuk, a każdą zapakowaną oddzielnie. Bez problemu można włożyć i kieszeni i zawsze mieć pod ręką.



Już w momencie zalewania czujemy cudowny, naturalny zapach owoców. Aromat jest intensywny, zachęcający do spróbowania.

Napar doskonale rozgrzewa, gdy pijemy na ciepło, natomiast podany chłodny orzeźwi i ugasi pragnienie. Tym sposobem idealny na każdą porę roku.

Smak dominuje truskawka z maliną, dla mnie połączenie idealne. Z ochotą sięgam po niego zarówno ja jak i dzieci.

Napar jest zdrowy, smaczny, idealny J. Wszyscy domownicy są nim zachwycenie i bardzo polecają.





Zalety:
·      Pyszny.
·      Zdrowy.
·      Bez kofeiny.
·      Na każdą porę roku idealny.
·      Każda torebka osobno pakowana.






Wady:
BRAK







Moja ocena - 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę  Cafe Trade oraz na FB.


Organiczny Napar z Czerwonych Owoców i Aroni znajdziecie TU.

35 komentarzy:

  1. Oo brzmi zachęcająco choć za herbatka nie przepadam ale bym tej się napila ;) super że bez kofeiny i dzieciom można bo moje to non stop by piły

    OdpowiedzUsuń
  2. z mila checia sprobuje tej uwielbiam herbaty i czytajac twoje opinie mam na nie smaka dotego jest tu truskawka musi byc pyszna

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwone herbaty są bardzo zdrowe :) a do tego nieziemska aronia i brak kofeiny :) to pozytyw nie tylko dla napojenie dzieci ale i kobiet w ciąży :)
    a osobno pakowane torebeczki to nieziemska sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie herbaty a tu jeszcze zaleta że bez kofeiny. Musze spróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  5. smak zapewne dobry , ale 22 zł to nie dla mnie :) jakby było o 50% taniej to Oooo można by sie skusić :P
    Agnieszka Gołda

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety za jakość trzeba zapłacić, zazwyczaj tak to działa (chociaż ja też często kupuję niższa jakość i niższa cena) :)

      Usuń
  6. Brak kofeiny, czyli odpowiednia tez dla mam karmiących :) Super! Monika P.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak narazie w temacie herbaty jestem zielona bo pijam tylko kawe Do wczoraj Bo motywacja do lekkiego uzdrowienia organizmu jest i bede probowac roznych herbat Dzieki Strona oczywiscie polubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja czasem pijam ale takie zwykłe, czarne odświętnie :)

      Usuń
  8. Uwielbiam herbatki różnego rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam herbatki :-) (Katarzyna Śledź)

    OdpowiedzUsuń
  10. To musi być pyszne zestawienie smaków ;) Herbata dla całej rodziny i koniecznie muszę spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. jak gasi pragnienie to muszę spróbować w końcu herbatka lepsza od tych wszystkich napojów gazowanych

    OdpowiedzUsuń
  12. nie lubie aronii:-( ale fajnie ze herbatka bez kofeiny i co najwazniejsza zdrowa...

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna, najwiekszy atut to brak kofeiny. Moj syn zawsze pije herbate z tata wiec dla nas idealna.

    OdpowiedzUsuń
  14. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 12:49

    Może bym się przekonała do picia czegoś innego niż kawa

    OdpowiedzUsuń
  15. zapowiada się bardzo ciekawie, muszę spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 18:31

    uwielbiam herbatę, warto spróbować nowych smaków

    OdpowiedzUsuń
  17. teraz to naprawdę mi narobiłaś smaka

    OdpowiedzUsuń