wtorek, 23 czerwca 2015

Boogee Sukienka Good Girl (long sleeve) - OPINIA

Zapraszam na opinię o trapezowej sukience Good Girl (long sleeve), jaką otrzymałam od Boogee.




Sukieneczka jest elegancka, zasuwana na suwaczek, a jednocześnie bardzo wygodna. Moim zdaniem połączenie wygoda z elegancją to połączenie idealne dla małej damy.

Rękawy są ciemno różowe, natomiast reszta szara. Taka kolorystyka jest uniwersalna, można połączyć z wieloma kolorami.


Prałam wielokrotnie (w tym raz w pralce, przez nieuwagę córka włożyła, a ja jej nie zauważyłam) i nadal wygląda jak nowa. Materiał nie mechaci się, nitki nie puszczają, zamek nie zacina się, ani nie rozsuwa sam.


Na Amelce prezentuje się wspaniale (wiem skromna jestem J), dodaje jej powagi (oczywiście bez tego uśmiechu), tak elegancka mi się wydaje.



Sukieneczka jest doskonała na wszelkie uroczystości. Rodzica zadowoli elegancja, a dziecko będzie zadowolone z wygody. Zdecydowanie polecam.









Zalety:
·      Elegancka.
·      Wygodna.
·      Nie mechaci się.
·      Zamek nie zacina się i nie rozsuwa sam.
·      Nitki nie puszczają.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10








Serdecznie zapraszam na stronę Boogee oraz na FB.


Sukienkę Good Girl (long sleeve) znajdziecie TU.

26 komentarzy:

  1. Gdybym tylko miala corke sukienka bylaby w jej szafie na 100%.

    OdpowiedzUsuń
  2. Sylwia Surowska23 czerwca 2015 10:42

    Wygląda obiecującą jedyną wadą jak dla mnie to pranie ręczne ale tylko dlatego że łatwo zapomnieć się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie skrojona,super materiał i naprawdę Amelka wygląda cudownie w tej sukience.Idealna dla małych dam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekna sukieneczka i rzeczywiscie Amelka prezentuje sie cudnie Na niej dopiero widac caly urok sukienki

    OdpowiedzUsuń
  5. Bo Amelka to urodzona modelka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest naprawe sliczna :) i na dodatek na Amelce bardzo elegancko wyglada

    OdpowiedzUsuń
  7. pięknie wygląda Amelka nic dodać nic ująć:) widać , że starannie wykończona:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładnie wygląda sukienka,elegancka ale i bardzo wygodna dla mnie super

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodenki na chłopczyka widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładna i przy tym elegancka :-) myślę, że do wykorzystania na wiele okazji:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczna, elegancka i zaraz super wygląda, piękna dla dziewczynki na każdą okazję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna, szkoda że u mnie same chłopaki

    OdpowiedzUsuń
  13. Magdalena Potyrała30 czerwca 2015 14:38

    Starannie wykończona. Prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  14. pekna kolorystyka sprawia ze nie jedna dama chciala by ja miec na twojej corce wygla superowo fakt szarosc mozna polaczyc niemal z kazdym kolorem

    Ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
  15. Amelka wygląda prześlicznie :)
    Szary z dodatkiem fuksjowym wygląda cudownie :)

    OdpowiedzUsuń