środa, 27 maja 2015

Złote Środki Płyn DR CLEAN SURFA - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie DR CLEAN SURFA, jaki otrzymałam od firmy Złote Środki.



Jest to płyn uniwersalny, możemy go stosować do pielęgnacji powierzchni zmywalnych mebli drewnianych i drewnopodobnych z oklein naturalnych i laminowanych, szkła, ceramiki i plastiku. Mówią, że jak coś do wszystkiego, to w rzeczywistości do niczego, nie ten płyn, on jest świetny.

Testowałam go na bardzo brudnej mikrofalówce (celowo po grillowaniu dość tłustej kiełbasy nie myłam, a zostawiłam na 2 dni), płyn poradził sobie doskonale. Bez szorowania usunął zaschnięty brud oraz cały tłuszcz. Mycie, które normalnie zajęło by mi co najmniej pół godziny trwało minutę.

Kolejny test odbył się na podłodze. Syn testował sorbety i cała kuchnia była nimi oblepiona, a że spieszyło mi się, nie byłam w staniej jej od razu umyć. Za mycie zabrałam się po dobrych pięciu godzinach, z myślą, że czeka mnie szorowanie i mycie, co najmniej dwa razy. Podłogę popsikałam płynem, a później wytarłam suchą ścierką. Przeżyłam bardzo miłe zaskoczenie, podłoga lśniła, a całość zajęła mi pięć minut.

Płyn mieści się w plastikowej butelce z dozownikiem, dzięki takiemu rozwiązaniu jest łatwy w używaniu, wystarczy psiknąć i zetrzeć.


Zapach ma ładny, cytrusowy, unosi się jakiś czas od mycia.

Płyn jest bardzo skuteczny, można go używać do wielu powierzchni, a do tego ma ładny zapach. Uważam, że jest świetny i zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Do różnych powierzchni.
·      Skuteczny.
·      Łatwy w użyciu.
·      Butelka z dozownikiem.
·      Ładny, cytrusowy zapach.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Złote Środki oraz na FB.


DR CLEAN SURFA 1 l znajdziecie TU.

18 komentarzy:

  1. Lubię takie uniwersalne produkty:) Super,że sobie poradził:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z tobą często tak jest że jak do wszystkiego to do niczego, ten jednak zadowolił mnie w 100%

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny :) uniwersalne do wielu zastosowań są najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie plyny musze wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super środek i wcale nie jest drogi patrząc na ilość gdzie możemy go zastosować.Ten płyn musi się u mnie znaleźć koniecznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. o super moze moj piekarnik by dal rade bo niestety nie mam czym go doczyscic a zapach musi byc fajny soro cytrynka
    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. ooo to coś dla mnie :)
    obecnie co prawda mam "czyściutkie" mieszkanko po sprzątaniu mojego męża, ale nadchodzi pora "owocowa" i już widzę jak malinki, truskaweczki lądują wszędzie.
    Bardzo przydatna recenzja, zważywszy ,że często są środki a tu do piekarnika, a tu do podłogi a tu mamy wszystko w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oszczędzasz miejsce i zrobiłaś mi smaka na malinki a jeszcze nie ma :-(

      Usuń
  8. lubimy sobie ułatwiać życie więc po co się męczyć i wydawać kasę na co rusz inny płyn do różnej powierzchni skoro mamy jeden a konkret i to jest fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak srodek dobrze dziala i do tego ladnie pachnie to super Ja mialam kilka dobrze czyszczacych ale.zawsze dusily Zapach amoniaku:-(

    OdpowiedzUsuń
  10. Swietny, zamiast kilku jeden a dobry:-)

    OdpowiedzUsuń