piątek, 8 maja 2015

Wydawnictwo Liwona Książeczka pt.: "Moja rodzina” - OPINIA

Zapraszam na opinię o książeczce pt.: ”Moja rodzina”, jaką otrzymałam od wydawnictwa Liwona.



Książeczka na każdej stronie zawiera otwierane okienka. To pierwsza taka książeczka, z jaką mam styczność i genialna. Dziecko ma wiele radości z odkrywania, otwierania i zamykania okienek, a starsze z krótkich, ciekawych wierszyków.


Twarde solidne strony sprawiają, że nadaje się już dla malucha.

Obrazki są ciekawe, ładne, zachęcające do sięgania po nią.

Książeczka opowiada o bliskich. Dziecko dowie się z niej jak należy się w stosunku do nich zachowywać, jak się szanować oraz jak pomagać. To bardzo ważne, aby każde dziecko znało te wartości, a dzięki niej przyswaja je w prosty sposób.

Wierszowany tekst wpada w ucho, czyta się łatwo, a dziecko z chęcią słucha.


Książeczka jest edukacyjna, ciekawa i solidna, a ja z ochotą polecam.







Zalety:
·      Solidne, twarde strony.
·      Okienka do otwierania.
·      Wierszowany teks.
·      Pokazuje ważne wartości.
·      Śliczne obrazki.




Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10




Serdecznie zapraszam na stronę Wydawnictwa Liwona oraz na FB.



Książeczkę pt.: „Moja rodzina” znajdziecie TU.

13 komentarzy:

  1. Widac że naprawdę jest świetna moja córcia uwielbia takie książeczki z okienkami. Bardzo mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj moją Tosię z pewnością by zaciekawiła :) Fajna propozycja na wieczorne przytulanko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój synek by się ucieszył z takiego cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolejna swietna ksiazeczka do kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jeszcze takiej książeczki z okienkami nie mam w swojej kolekcji i skoro polecacie to z chęcią kupię synkowi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książeczka z okienkiem super mamy wiele książeczek i miki jest zadowolony uwielbia tego typu książeczki sa ładne kolorowe zachęcają malucha do oglądania

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna książeczka,kolorowa,interesująca warto po taką sięgnąć

    OdpowiedzUsuń
  8. super ksiazeczka, ladne ilustracje i ciekawa:-)

    OdpowiedzUsuń