niedziela, 10 maja 2015

Wydawnictwo Egmont Komiks pt.: „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 1” - OPINIA

Zapraszam na opinię o komiksie pt.: „Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 1”, jaki otrzymałam od wydawnictwa Egmont.


Kucyki Pony są hitem, uwielbiane przez wiele dziewczynek, od najmłodszych po te starsze. Również i moja córka należy do ich fanek. Gdy przyszedł do domu komiks było wielka radość.

Amelka jest w pierwszej klasie, czyta dość dobrze, ale nie dużo na raz (książkę zawsze dzieli na rozdziały i czyta po jednym na dzień). Dla mnie ogromnym szokiem był fakt, że gdy wzięła komiks dosłownie go pochłonęła. Czytała do momentu aż jej nie zabrałam, bo zrobiła się noc (była na 50 stronie), a rano jak tylko otworzyła oczy znów po niego sięgnęła. Można stwierdzić, że przeczytała go na raz z przerwą na sen, a to aż 96 stron (każdy, kto ma w domu pierwszaka wie, że dla takiego dziecka to ogrom tekstu). Obecnie komiks czyta czwarty raz, teraz już po kawałku i nadal jest nim zachwycona.

Piękne ilustracje w żywych kolorach dodatkowo zachęcają do zapoznania się z treścią.


Tekst jest zrozumiały, ciekawy, wciągający.


Na samym początku znajdziemy opis każdego z kucyków.


Komiks Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 1 to hit który polecam dla każdej fanki tych uroczych kucyków (tej nieumiejącej czytać również, tylko wtedy ktoś musi pomóc i poczytać J ).




Zalety:
·      Wciągający.
·      Śliczne ilustracje.
·      Ciekawy, prosty tekst.






Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Egmont Polska.


Komiks pt.: ” Mój Kucyk Pony Przyjaźń to magia. Tom 1” znajdziecie TU.

17 komentarzy:

  1. super ze malej sie spodobał widac ze swietny jest

    OdpowiedzUsuń
  2. Super,że Amelka tak pochłonęła komiks :) Widzę,że wszędzie jest szał na te kucyki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moja niunia tez lubi kucyki a komiks widac ze naprawde bardzo ciakawy

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest wielki szał na kucyki-wiem bo moja bratanica też je uwielbia.Napewno wiele małych księżniczek z chęcią po komiks sięgnie ;P)

    OdpowiedzUsuń
  5. komiks wygląda bardzo ciekawie fajnie ze zainteresował mała i ja tak wciągnął kolorowe obrazki zawsze potrafią zachęcić do czytania małego odbiorce.

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja sama lubię kucyki :) a Tosieńka ma w nie pościel :)
    Komiks jest świetny, to taka oryginalna forma bajki którą Tosia jeszcze nie miała styczności. czas najwyższy to zmienić :)

    OdpowiedzUsuń
  7. komiks tak wciągnął Twoją córkę więc coś w tym musi być dobrze,ze dziecko chętnie czyta niż tylko ogląda w telewizji książka to duży plus

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny ten komiks, myślę, że zajrzę tam i poszukam czegoś chłopięcego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. same ilustracje mnie wciagnely, szkoda ze nie mam corki:-(

    OdpowiedzUsuń