piątek, 22 maja 2015

Portal Udziewczyn.pl Hydro Silk Jedwabna kuracja w sprayu Marion - OPINIA

Zapraszam na opinię o Hydro Silk Jedwabna kuracja w sprayu Marion, jaką otrzymałam od portalu udziewczyn.pl.





Jest to mój pierwszy kosmetyk firmy Marion i na tyle mnie zadowolił, że chętnie poznam inne J.

Zapach ma obłędny. Nie potrafię do niczego znanego Wam niestety porównać. Jest dość intensywny, kuszący, pozostaje na włosach dość długo.

Kuracja jest w formie olejku, nakłada się ją łatwo i przyjemnie.

Opakowanie to dość ładna, plastikowa buteleczka z pompką. Bardzo wygodna w użyciu.


Po kilku użyciach włosy bardzo się zmieniły. Przestały się puszyć, końcówki są zdrowsze, nie mam problemu z rozczesaniem nawet przy używaniu szamponu, po którym zawsze były. Kuracja doskonale nawilża, a jednocześnie nie powoduje przetłuszczania włosów jak wiele odżywek bez spłukiwania.

Według mnie jest rewelacyjna i zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Nawilża, ale nie przetłuszcza.
·      Śliczny zapach.
·      Nie obciąża.
·      Łatwa aplikacja.
·      Sprawia, że włosy są zdecydowanie w lepszej kondycji.





Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę portalu udziewczyn.pl oraz na FB.

22 komentarze:

  1. coś dla mnie :) Ja mam wielki problem by rozczesać :)
    Jedwab używałam ale z innej firmy,zatem tą chętnie spróbuję, zwłaszcza że lubię jak włosy mi pachną, a po nim ta rozkosz gwarantowana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna marka dobre kosmetyki ma

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używałam nigdy tej kuracji, nawet kosmetyków marion nie używałam nigdy, ale chyba czas nadrobić zaległości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesli nawilza i nie obciaza to juz jest super A jesli ponadto dlugo utrzymuje zapach co akurat dla mnie jest bardzo wazne to jestem na TAK:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. od jakiegoś czasu zastanawiam się nad tą marką :) teraz mam szansę wypróbować jeden z produktów :) jako fan miesiąca dostałam między innymi złota maskę kolagenową :) zobaczymy jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. eeeeeeee, na moja szope to musi byc obciążenie :P hehe ale popieram pomysły z aplikacja w sprayu gdyż rece sa czysciutkie :)
    Agnieszka GOŁDA

    OdpowiedzUsuń
  7. O to cos dla mnie bardzo by mi się przydal a tego jeszcze nie mialam okazji uzywac ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czegoś takiego jeszcze nie znałam.Widać,że to dobre rozwiązanie na włosy i preparat sprawdził się w 100% więc to coś dla mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja naszczescie rozczesuje bez problemu wlosy ale chetnie polece kuzynce ktora ma dlugie wlosy niech sie sama przekona jakie cuda testujesz

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  10. o moim wlosa przydalaby sie taka kuracja jezeli poprawia ich kondycje bo mam strasznie zniszczone...

    OdpowiedzUsuń
  11. od tych wszystkich kosmetyków dla kobietek to aż oczopląsu dostaje hehe przeczytane ale do zapamietania dla płci pieknej

    OdpowiedzUsuń