wtorek, 5 maja 2015

Nefretete towels Ręcznik Nefretete Softness 620gsm - OPINIA

Zapraszam na opinię o ręczniku Nefretete Softness 620gsm, jaki otrzymałam od Nefretete towels.






Pomyślicie ręcznik jak ręcznik, otóż nie, znalazłam sporo różnic między ręcznikami, jakie posiadam w domu.

Pierwsza różnica to jego miękkość i puszystość. Moje ręczniki traciły ją po 2 max 3 praniu, Nefretete Softness prałam 20 razy (specjalnie dla Was J) i jest dokładnie tak samo miękki i delikatny jak w monecie, gdy go dostałam. Swoją miękkość zawdzięcza połączeniu najwyższej, jakości bawełny egipskiej z doskonałym włóknem bambusowym.

Kolejna różnica to jego chłonność. Wystarczy się nim otulić, aby woda sama z ciała wchłonęła, zero intensywnego tarcia itp.

Ręcznik nie zawiera żadnych haftów, żakardów oraz ozdobnych bordiur z poliestru, a mimo to jest bardzo elegancki.

Jest dość duży, bez problemu można się nim otulić, a letnią porą świetnie nada się na plażę, pozwoli nam na wygodne pochłanianie promieni słońca J.

Jak czytacie, ręcznikiem jestem oczarowana i zdecydowanie go polecam.






Zalety:
·      Miękki i delikatny.
·      Super chłonny.
·      Wysokiej jakości.
·      Elegancki.


Wady:
BRAK


Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Nefretete towels oraz na FB.


 Ręcznik Nefretete Softness 620gsm znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. Piękny, elegancki i chłonny :) Rewelacja sama w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ze jest chlonny i taki elegancki uwielbiam takie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. swietnie ze dobrze chlonie wode bo juz nie raz trafilam na takie ktore ja rozcieraly zamiast wchlonac a drugi plus to jego miekkosc:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj też mam takie i zamiast się wycierać to sobie nerwy psuję i idę po inny.

      Usuń
  4. Tak wiem słyszałam już o nich i nie ukrywam ze ciągle czaje sie i biorę udział w konkursach gdzie właśnie są do wygrania :P Agnieszka Gołda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolejna bardzo dobra opinia o tych ręcznikach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. reczniki sa swietne mega chlopne i milutkie w dotyku polecam je

    OdpowiedzUsuń
  7. Od razu ręcznik wpadł mi w oko i jak jest z bawełny egipskiej to musi być rewelacyjny w dotyku :) Aż chce się go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak już kiedyś pisałam, prostota jest zawsze w modzie :) fajny ten ręcznik, warto wypróbować, skoro tak polecasz :) A powiem szczerze,ze dostalismy ręcznik z pewnej znanej firmy i niestety się kruszy ;/ więc dam przeczytać Twoją opinię mężusiowi i z pewnością pozwoli mi kupić :D a bo zapomniałam dodać, to mężuś sobie wybrał ten felerny ręcznik :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj to jak on wybrał to teraz zdecydowanie musi się na inny skusić :-)

      Usuń
  9. zawsze mówiłem że ręczników nigdy dość bo szybko robiły się szorstkie i się ścierały lepiej właśnie kupić jeden a porządny teraz każdy wie gdzie ma kupować ręczniki ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie ręczniki wciąż nowe, nie lubię jak tracą miękkość

      Usuń
  10. piękny kolor no i skoro piszesz, ze jesteś oczarowana to i ja zajrzę do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. 59 year-old Health Coach I Taddeusz Ramelet, hailing from Laurentiens enjoys watching movies like It's a Wonderful Life and Mushroom hunting. Took a trip to Medina of Fez and drives a Ferrari 250 GT Series I Cabriolet. dodatkowe srodki

    OdpowiedzUsuń