niedziela, 17 maja 2015

Nastopy.pl Skarpetki Steven Boys - stopa Twojego Dziecka "oddycha" - 6 kolor - OPINIA

Zapraszam na opinię o skarpetkach Steven Boys - stopa Twojego Dziecka "oddycha", jakie otrzymałam od nastopy.pl.






Skarpetki zawierają 73% najwyższej, jakości bawełny czesanej. Co to znaczy w rzeczywistości? Nóżka dziecka może swobodnie oddychać, nie poci się nawet w dość gorące dni.

Ściągacze są idealne. Są na tyle mocne, że skarpetka nie zsuwa się, a jednocześnie nie uciskają, nie zostawiają śladów na skórze.

Na nóżce wyglądają ładnie.


Jakość jest rewelacyjna, po wielu praniach nadal wyglądają jak nowe. Kolory nie zblakły, ściągacze dale trzymają, zero zmechaceń.


Skarpetki ładnie się prezentują i są świetne jakościowo. Zdecydowanie polecam.






Zalety:
·      Ładne.
·      Wysokiej jakości.
·      Ściągacze nie uciskają, ale solidnie trzymają skarpetkę na        miejscu.
·      Nie mechacą się.







Wady:
BRAK




Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę nastopy.pl oraz FB.

Skarpetki Steven Boys - stopa Twojego Dziecka "oddycha" znajdziecie TU.




20 komentarzy:

  1. Muszą być naprawdę wysokiej jakości. Zazwyczaj jak kupuję synkowi skarpetki, to po kilku praniach robią się kulki i już nie wyglądają tak ładnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne skarpetki wazne ze nieuciskaja nozki dziecka i pozwalaja odpoczac bo maja w sobie bawelne rowniez je polecam

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  3. sama mam skarpeteczki z nastopy i jestem zadowolona,
    Te prezentowane oczywiście są męskie .
    Armia powinna zakupić wojskowym :D pasowałyby kolory no i noga by "nie śmierdziała"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o zdecydowanie by się nadawały ale ten fason tylko dziecięce

      Usuń
    2. :) zdarzaja się panowie co i mają małe nóżki :D

      Usuń
    3. ja przyzwyczajona jestem do tych powyżej 40 rozmiaru :-)

      Usuń
  4. Wygladają super, muszę zprezentować bratankowi skoro są takie świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super się prezentują w sam raz dla mojego małego smyka ;) Solidne i fajne mają barwy ;) z chęcią się w nie zaopatrzymy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolory nie zmieniają się, nasze były wiele razy prane i są takie same jak nowe

      Usuń
  6. takie moro to i by mi się przydały tylko dużo duzo większe ;--) dobrze że dziecku służą w końcu to najważniejsza sprawa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór tylko dziecięcy, ale dla siebie też sporo znajdziesz :-)

      Usuń
  7. mam inny kolor tych skarpetek i zgadzam się z Tobą Aniu sa świetne, nóżki oddychają a skarpetki prane wielokrotnie i nic się z nimi nie dzieje

    OdpowiedzUsuń
  8. super maja te skarpety, mam je i jestem z nich zadowolona bo nie uciskaja a dobrze trzymaja.

    OdpowiedzUsuń