wtorek, 19 maja 2015

Herbal Cosmetics Płyn do zmywania naczyń dla skóry wrażliwej PLANETE BLEUE - OPINIA

Zapraszam na opinię o płynie do zmywania naczyń dla skóry wrażliwej PLANETE BLEUE, jaki otrzymałam od Herbal Cosmetics.


Zacznę od zapachu, który jest śliczny. Podczas mycia naczyń nie tylko wypełnia kuchnię, ale roznosi się na inne pomieszczenia. Jest bardzo świeży, jakby kwiatowy.

Konsystencję ma gęstą, co zdecydowanie wpływa na wydajność. Wystarczy kropla na gąbkę by utworzyło się dużo piani, a więc buteleczka starcza na długo.

Płyn doskonale radzi sobie nawet z bardzo tłustymi naczyniami. Nie trzeba ich myć powtórnie (miałam kilka płynów, którymi patelkę po oleju musiałam myć 2,a czasem 3 razy, aby nie była tłusta).

Jest w 100% naturalny. Nie zawiera parabenów, glikolu, sztucznych barwników, silikonu, Phenoxyethanolu, PEG, składników GMO czyli tego co zbędne. Posiada fizjologiczne pH. Jest hypoalergiczny. To wszystko sprawia, że jest bezpieczny dla dłoni, nie powoduje ich wysuszenia (a wręcz przeciwnie doskonale nawilża), bez obaw mogą go używać osoby z wrażliwą skórą i to bez rękawiczek, których nie cierpię.

Skuteczny, wydajny, bezpieczny dla dłoni, o przyjemnym zapachu. Płyn do naczyń posiada wiele zalet i ani jednej wady. Z swojej strony zdecydowanie polecam.





Zalety:
·      Śliczny, intensywny zapach.
·      Gęsty.
·      Wydajny.
·      Skuteczny.
·      Delikatny dla skóry.
·      Nie wysusza, nie podrażnia dłoni.
·      Nie zawiera zbędnej chemii.







Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10



Serdecznie zapraszam na stronę Herbal Cosmetics oraz na FB




Płyn do zmywania naczyń dla skóry wrażliwej PLANETE BLEUE znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Jeśli świetnie domywa i usuwa najgorszy nawet tłuszcz i pięknie pachnie to muszę go mieć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie tłuszcz mu nie straszny (a ja skracam czas mycia, myję raz a nie kilka)

      Usuń
  2. cos dla mnie uwielbiam takie plyny bez chemii

    OdpowiedzUsuń
  3. O widac że ma same zalety i do tego bez chemii płyn idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczny zapach super sprawa fajnie ze jest hiperalergiczny niektore plyny powoduja u mnie uczulenie wydajnosc jego jest ogromna zaleta

    ewelina szymonet tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja bardzo nie lubię tych co takie rzadkie, lejące są

      Usuń
  5. Fajnie,że są takie płyny do skóry wrażliwej bo tylko to, że mojego męża dłonie są bardzo "delikatne" i Kupię męzusiowi w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Same zalety i brak wad Uwielbiam takie recenzje Dobrze ze jestes

    OdpowiedzUsuń
  7. No to chyba każda z nas musi go mieć ;) Nie lubię się męczyć z zmywaniem naczyń więc płyn wydaje się idealny na każde zabrudzenie z chęcią z niego skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. uwielbiam gęste i wydajne płyny. No i coś dla mnie, bo ja mam straszny problem z myciem, od razu skóra pęka

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię zmywania naczyń choć czasem mi sie to zdarza teraz wiem jaki plyn użyć by mi umilić ten nielubiany obowiązek

    OdpowiedzUsuń
  10. ooo uwielbiam takie plyny, geste, wydajne i ladnie pachnace. wart skuszenia sie na niego i przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. widzę, że produkt świetny, muszę zakupić

    OdpowiedzUsuń