wtorek, 26 maja 2015

Czekoladowy Luksus Rocher Suchard mleczna- pralinka - OPINIA

Zapraszam na opinię o Rocher Suchard mleczna- pralinka, jaką otrzymałam od firmy Czekoladowy Luksus.


Pralinki są zdecydowanie luksusowe. Dają niesamowitą rozkosz podniebieniu, ich delikatność i słodycz są zachwycające.

Drobne kawałeczki herbatników zatopione w mlecznej czekoladzie posmakują każdemu miłośnikowi czekolady, zarówno dużemu jak i małemu. Pralinka jest dość słodka, ale to jej zaleta, nie jesteśmy w stanie zjeść jej dużo, a więc nie mamy wyrzutów sumienia w stylu „pójdzie w pupę” J.

Pralinki są pakowane osobno, co daje nam możliwość zakupu jednej na spróbowanie.

Dla mnie rewelacja i z wielką przyjemnością polecam.






Zalety:
·      Wyśmienity smak.
·      Małe kawałeczki herbatników.
·      Możliwość zakupu jednej sztuki.






Wady:
BRAK





Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Czekoladowy Luksus oraz na FB.


Rocher Suchard mleczną- pralinkę znajdziecie TU.

22 komentarze:

  1. Pysznie wyglądają! Uwielbiam pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak czekolada to wiadomo ze luksus i udowodnione korzystne dzialanie Ja po prostu trzeba jest a jak mozna tak na sztuki kupic to tez dobrze zeby nie zjesc za duzo naraz tak jak zwykle robie ja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też tak mam że jak siądę to do oporu (o ile coś zostawią łasuchy małe)

      Usuń
  3. uu az mi cos slodkiego sie chce hehhe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu, ja tu walczę z jedzeniem bo mam wesele a Ty z takimi pysznościami wyskakujesz. ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to rób tak jak ja :) przed każdą słodyczą modle się by weszło w cycki a nie pupę :))

      Usuń
    2. oj tam 1 pralinka nie zaszkodzi :-) sposób Beatki polecam a może się uda

      Usuń
  5. swietna czekoladowa rozkosz szczegolnosci w taki dzien jak ten dzisiejszy u nas za oknem deszcz wiec na poprawe humoru zjem mase pralinek

    Ewelina Szymonek Tkacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak już kiedyś pisałam :)
    Ja przed każdą spożyta słodyczą, modle się, by weszło w cycki nie w pupę :)
    no i Kochani to działa :D co prawda brzuch urósł (ale tam jest dzidzia) ,cycki (kulturalnie piersi no ale po wyborach na prezydenta nie chciałam by to wyszło politycznie Kukiz = Piersi) ale pupa bez zmian :D
    ale Kochane fakt- kobieta musi mieć na czym siedzieć, w końcu chcecie by Was kości bolały? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj Aniu aż mnie uwiodłaś tymi pralinami.Szczerze to jeszcze takich nie jadłam szkoda,że cenowo trochę odstraszają ale cóż raz można sobie pozwolić na taki luksus ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie tanie ale nie zjesz więcej niż jedną gwarantuje ci

      Usuń
  8. mmmm muszą być pyszne aż mi się słodkiego zachciało teraz:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hehe Aniu teraz mnie rozbawiłaś moja żona nie zje wiecej niż jedną pralinkę...ja bym sam zjadł pół kilo na raz ;--) wygladaja pysznie i pewnie nieziemsko smakuja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnych może i tam ale tych nie są pyszne, ale słodkie przy 1 masz zaspokojony smak i masz dość (a ja potrafię 2 duże Milki na jedno posiedzenie wchłonąć )

      Usuń
  10. Az mnie naszla ochota na cos slodkiego:-( Uwielbiam slodycze i z wielka ochota bym skosztowala tych pralinek:-)

    OdpowiedzUsuń