poniedziałek, 18 maja 2015

Czekoladowy Luksus Gorzkiej czekoladzie z pistacjami Côte d’Or - OPINIA

Zapraszam na opinie o gorzkiej czekoladzie z pistacjami Côte d’Or, jaką otrzymałam od sklepu Czekoladowy Luksus.




Przyznam szczerze, że u mnie nikt nie lubi gorzkiej czekolady. Miałam w planach oddać dziadkowi do testowania, ale zawartość pistacji mnie zaciekawiła. Okazała się pyszna.

Czekolada nie ma typowego smaku gorzkiej czekolady. Pistacje nadają jej lekkiej słodyczy i sprawiają, że jest wyśmienita.

Pistacji jest bardzo dużo i są drobniutkie. Dzięki takiemu rozwiązaniu można podać młodszym dzieciom nie bojąc się, że się zadławią dużymi orzechami (oczywiście mowa o dzieciach, którym można już podać i czekoladę i pistacje).

Jedyna wada – za szybko znika J, a tak na poważnie dla mnie czekolada doskonała i zdecydowanie warta polecenia.





Zalety:
·      Pyszna.
·      Inny smak niż znana mi gorzka czekolada.
·      Pistacji jest dużo i są drobne.





Wady:
BRAK






Moja ocena – 10\10


Serdecznie zapraszam na stronę Czekoladowy Luksus oraz na FB.


Gorzką czekoladę z pistacjami  Côte d’Or znajdziecie TU.

23 komentarze:

  1. pewnie ze szybko znika w szczegolnosci jak sie ma lasucha w domu .nieprzepadam za gorzka czekolada ale ta musi byc dobra bo ma orzeszki w swym składzie .wyglada kuszaco i apetycznie

    ewelina szymonek tkacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie cierpię gorzkiej a tą z ochotą jadłam (na ile mi dali)

      Usuń
  2. Ale mi narobiłaś smaka :)
    Aniu mnie kiedyś dietetyk zalecił jeść gorzką czekoladę -bo jest po prostu zdrowa !
    a pistację przepadam.
    Warto ..warto wypróbować .. ale musiałabym ja mocno schować, bo ja lubię czekolady (ograniczam sie troszkę co do wagi w ciąży by niemieć 1 przed sobą, ) ale mój mąż kocha, więc musiałabym nieźle takową schować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi nieziemsko smakować.

    OdpowiedzUsuń
  4. O zaciekawila mnie uwielbiam pistacje i moja rodzinka rowniez mmmm chyba trzeba się skusić i spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta czekolada szybko u mnie zniknie ;) oj kusisz kusisz nas ciągle a wszystko idzie w biodra ;P z chęcią spróbuję

    OdpowiedzUsuń
  6. ja też nie ale ta mi smakuje, pistacje neutralizują tą gorycz :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Za gorzką czekoladą nie przepadam,ale pistacje w każdej łakoci bym pochłonęła:)

    OdpowiedzUsuń
  8. o matko to dla mego meza taka w sam raz on pistacje uwielbia :P moze byc i gorzka ale z pistacjami no i Aniu mi smaka narobilas hehe

    OdpowiedzUsuń
  9. nie jadłem jeszcze gorzkiej czekolady z pistacjami a to fakt że gorzka jest zdrowsza czekolada a pistacje dodają jej lekką słodkość

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja też pierwsza i żałuję, że dopiero teraz ją odkryłam

      Usuń
  10. Lubie gorzka i uwielbiam pistacje Oczywiscie zaraz zajrze na strone ktora polecasz

    OdpowiedzUsuń
  11. nie lubię gorzkiej czekolady, ale mam w domu smakosza więc dla niego mogę zernąć bo wydaje się że jest idealna wprost

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też nie wręcz nie cierpię, a tą jadłam z ochotą

      Usuń
  12. przyznam ze pistacje jadlam i lubie ale czekolady pistacjowej nie a ze jestem lasuchna slodkie to z mila checia bym ja zjadla.

    OdpowiedzUsuń